kNJ

English translation: HP, Hp (horsepower)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bosnian term or phrase:kNJ
English translation:HP, Hp (horsepower)
Entered by: Mira Stepanovic

20:04 Nov 5, 2008
Bosnian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Bosnian term or phrase: kNJ
U tekstu se opisuje snaga motora i izrazena je u ovoj jedinici mjere - kNJ.
Anira
HP, Hp (horsepower)
Explanation:
Snaga motora se često označava u konjskim snagama:
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower
Horsepower (hp or HP or Hp) is the name of several non-SI units of power. It was originally defined to allow the output of steam engines to be measured and compared with the power output of draft horses.

kNJ - konjska snaga
mislim da je to ovde u pitanju; iako je usvojena skraćenica za konjske snage KS na pojedinim mestima se može naći i KNJ, kao npr. ovde:
http://forum.burek.com/najskuplji-auti-2005-t69506.topicseen...
Agregat od 5.748 kubika i sa snagom od 403 KNJ tera ovog lepotana do ograničenih 325 km/h, a stotku iz mirovanja dostigne za 4,2 sekunde.

Ili ovde:
http://www.elitesecurity.org/t18434-Biografija-Nikola-Tesla-...
To je najvažnije; a osim toga moraju razvijati ogromnu snagu, tj. impulsi moraju biti snage od nekoliko hiljada kNj ..snopovi zraka bi se slali u vrlo kratkim vremenskim intervalima, brzo jedan za drugim.»

Pogledajte i slede'e molim vas:
http://japancarblog.com/403-hp-mitsubishi-evolution-coming-t...
Evolution X FQ-400 will be powered by the same 2.0L turbocharged engine but utilizes a modified ECU, upgraded turbo and a new exhaust to pump out over 403 horsepower and 387 lb-ft of torque.

I ovo:
http://www.myride.com/content/research/vir/index.cfm/vehicle...
Horsepower: 403 @5700





Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala puno. Ja sam tako i stavila u svom (davnom) prevodu. Medjutim, vrlo me je zbunjivalo sto je KNJ, a ne KS, sto je uobicajena skracenica za konjsku snagu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Cogging force - kNJ
sofijana
4HP, Hp (horsepower)
Mira Stepanovic
4 -1kN
edin husukic


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cogging force - kNJ


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-05 21:23:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.magtronics.com.tw/bas_prin.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-05 21:27:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://physics.nist.gov/cuu/Units/units.html
Njutn se označava samo velikim slovom N, tako da je oznaka za "kilonjutna" kN (ne samo na engleskom).

sofijana
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: I meni su kilonjutni pali na pamet, ali cini mi se da u ovom kontekstu ne stopje, ai i kako koleginica Sofijana kaze, oznacavaju se sa kN, a ne sa kNJ.

Asker: Mnogo hvala, ali mi se ovaj odgovor ne uklapa u kontekst. Trazi se jedinica mjere. Jos jednom puno hvala na trudu i interesovanju.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
13 days
  -> Hvala!

disagree  Mira Stepanovic: Ovde se ne radi o kilonjutnima koji su jedinica sile http://en.wikipedia.org/wiki/Newton već se traži značenje skraćenice kNJ koja se koristi za opisivanje snage motora
269 days
The asker has declined this answer

257 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
kN


Explanation:
Slažem se sa gore navedenim prijedlogom jer se radi o kilonjutnima


edin husukic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mira Stepanovic: Žao mi je, pitanje nije kN već kNJ, ovde se radi o jedinici snage motora
12 days

269 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
HP, Hp (horsepower)


Explanation:
Snaga motora se često označava u konjskim snagama:
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower
Horsepower (hp or HP or Hp) is the name of several non-SI units of power. It was originally defined to allow the output of steam engines to be measured and compared with the power output of draft horses.

kNJ - konjska snaga
mislim da je to ovde u pitanju; iako je usvojena skraćenica za konjske snage KS na pojedinim mestima se može naći i KNJ, kao npr. ovde:
http://forum.burek.com/najskuplji-auti-2005-t69506.topicseen...
Agregat od 5.748 kubika i sa snagom od 403 KNJ tera ovog lepotana do ograničenih 325 km/h, a stotku iz mirovanja dostigne za 4,2 sekunde.

Ili ovde:
http://www.elitesecurity.org/t18434-Biografija-Nikola-Tesla-...
To je najvažnije; a osim toga moraju razvijati ogromnu snagu, tj. impulsi moraju biti snage od nekoliko hiljada kNj ..snopovi zraka bi se slali u vrlo kratkim vremenskim intervalima, brzo jedan za drugim.»

Pogledajte i slede'e molim vas:
http://japancarblog.com/403-hp-mitsubishi-evolution-coming-t...
Evolution X FQ-400 will be powered by the same 2.0L turbocharged engine but utilizes a modified ECU, upgraded turbo and a new exhaust to pump out over 403 horsepower and 387 lb-ft of torque.

I ovo:
http://www.myride.com/content/research/vir/index.cfm/vehicle...
Horsepower: 403 @5700







Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala puno. Ja sam tako i stavila u svom (davnom) prevodu. Medjutim, vrlo me je zbunjivalo sto je KNJ, a ne KS, sto je uobicajena skracenica za konjsku snagu.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search