maklatura

English translation: (paper) spoilage, spoilt sheets

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bosnian term or phrase:makulatura
English translation:(paper) spoilage, spoilt sheets
Entered by: Maja Matic

19:39 May 26, 2005
Bosnian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
Bosnian term or phrase: maklatura
termin iz procesa stampanja
mislim da bi se moglo raditi o nekoj vrsti otpatka koji se javlja tokom procesa stampanja

hvala
Almir Comor MITI
Bosnia and Herzegovina
(paper) spoilage, spoilt sheets
Explanation:
pretpostavljam da pitate za engleski termin, a mislite na makUlaturu. Termin mi je poznat iz nemakog kao Makulatur, i znaci: listovi koji su osteceni prilikom stampanja ili imaju gresaka, pa se stoga bacaju, dakle, prosto receno otpad.
Selected response from:

Maja Matic
Grading comment
hvala na pomoci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(dopuna)
Miomira Brankovic
2(paper) spoilage, spoilt sheets
Maja Matic


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
makulatura
(paper) spoilage, spoilt sheets


Explanation:
pretpostavljam da pitate za engleski termin, a mislite na makUlaturu. Termin mi je poznat iz nemakog kao Makulatur, i znaci: listovi koji su osteceni prilikom stampanja ili imaju gresaka, pa se stoga bacaju, dakle, prosto receno otpad.

Maja Matic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala na pomoci!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
makulatura
(dopuna)


Explanation:
Mada je pitanje već bilo ocenjeno i zatvoreno kada sam ga videla, a Majin odgovor je potpuno tačan, slobodna sam da ponudim još malo dopuna iz specijalizovanog Rečnika štamparstva i izdavaštva Dragoljuba Živojinovića:
misprinted sheets
misprints
paper wastage
paper waste
reject sheets
sheet spoilage
spoil sheets
waste sheets
waste paper



Miomira Brankovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search