физически блок

English translation: physical tract of land

18:24 Mar 22, 2015
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Agriculture / собственост и ползване на земеделски земи
Bulgarian term or phrase: физически блок
От закона за изменение и допълнение на Закона за собственост и ползване на земеделски земи:
(2) Правилата за ползване на мерите и пасищата по ал. 1, т. 2 съдържат:
...12. карта за ползването на мерите и пасищата по физически блокове, определени в Системата за идентификация на земеделските парцели.
mariya_milcheva
Bulgaria
English translation:physical tract of land
Explanation:
Физически блокове земеделски площи

Физически блок е непрекъсната земна площ, ограничена от трайни топографски елементи, преобладаващата част от която е с еднакъв начин на трайно ползване и може да включва един или няколко блока на земеделски стопани.

Блокове на земеделския стопанин

Блок на земеделското стопанство е физически блок или част от него, регистриран в СИЗП, притежаващ уникална идентификация и стопанисван от един земеделски стопанин.

Земеделски парцели

Земеделски парцел е блок на земеделското стопанство или част от него, върху който се отглежда една или група земеделски култури или е оставен като угар през текущата стопанска година.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:mCdjeoZ...

Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1existing plot of land / existing farm plot
Yavor Dimitrov
4physical block
4leavedClover
3physical tract of land
Ekaterina Kroumova


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
physical block


Explanation:
http://www.agrixchange.org/sites/default/files/Session_2.2a ...


4leavedClover
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Исках да избера вашият отговор като най-подходящ, но по грешка отбелязах долния... ако има начин да го коригирам бих го направила.


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
physical tract of land


Explanation:
Физически блокове земеделски площи

Физически блок е непрекъсната земна площ, ограничена от трайни топографски елементи, преобладаващата част от която е с еднакъв начин на трайно ползване и може да включва един или няколко блока на земеделски стопани.

Блокове на земеделския стопанин

Блок на земеделското стопанство е физически блок или част от него, регистриран в СИЗП, притежаващ уникална идентификация и стопанисван от един земеделски стопанин.

Земеделски парцели

Земеделски парцел е блок на земеделското стопанство или част от него, върху който се отглежда една или група земеделски култури или е оставен като угар през текущата стопанска година.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:mCdjeoZ...




    Reference: http://www.thefreedictionary.com/physical
Ekaterina Kroumova
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
existing plot of land / existing farm plot


Explanation:
Предлагам existing, защото не мисля, че physical се колокира с (farm) plot.

Example sentence(s):
  • Bulk density and Conductivity of the conservation tilled/organic farm plots were not significantly different from agro-forestry, whereas bulk density and conductivity of the soil samples of the conservation tilled/organic farm plots were found ...
Yavor Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilia Delibasheva
5 hrs
  -> Благодаря, Емилия! :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search