РА

English translation: paying agency

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:РА
English translation:paying agency
Entered by: Nadia Borissova

09:33 Jul 10, 2012
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general)
Bulgarian term or phrase: РА
Контекст:
"Не съм признат за виновен за тежки правонарушения при упражняване на професионална дейност, доказани с всякакви средства, които Управляващият орган или ***РА*** може да обоснове."

От
ДЕКЛАРАЦИЯ
по чл. 13, ал. 10, т. 1 и 2 относно обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква "а" от Регламент (ЕО, Евратом) финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности
Nadia Borissova
Belgium
Разплащателна агенция
Explanation:
Съкращението е взето от файл за програма "Развитие на селските райони", линкът към него е даден по-долу.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2012-07-10 09:58:46 GMT)
--------------------------------------------------

Payment Agency
Selected response from:

Ana Dimitrova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Разплащателна агенция
Ana Dimitrova
5Paying agency
Ekaterina Kroumova
2регионална администрация
Vaddy Peters


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Paying agency


Explanation:
Разплащателна агенция:
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

--------------------------------------------------
Note added at 23 минути (2012-07-10 09:56:55 GMT)
--------------------------------------------------

Ето пример от Eur-Lex:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=en,bg&lang=...

Ekaterina Kroumova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря!!!


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Разплащателна агенция


Explanation:
Съкращението е взето от файл за програма "Развитие на селските райони", линкът към него е даден по-долу.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2012-07-10 09:58:46 GMT)
--------------------------------------------------

Payment Agency


    Reference: http://prsr.government.bg/Admin/upload/Media_file_bg_1320204...
Ana Dimitrova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!
Notes to answerer
Asker: Благодаря!!!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vaddy Peters: paying agency
30 mins
  -> Thank you!

agree  liliabo
1 day 11 hrs
  -> Благодаря!

42 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
регионална администрация


Explanation:
Митнически Оператори | Външни икономически отношения
oftheblue.com/trans/bg/tamozhennyj-perevozchik -
Регионална митническа превозвачът извършва в районите на няколко митнически под юрисдикцията на една регионална митническа администрация. ... митниците сума, в района на който се намира предприятието, на базата на ...

Vaddy Peters
Notes to answerer
Asker: Благодаря!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search