времеви отпечатък

English translation: timestamp

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:времеви отпечатък
English translation:timestamp
Entered by: 4leavedClover

07:48 Mar 2, 2010
Bulgarian to English translations [PRO]
Science - Computers (general)
Bulgarian term or phrase: времеви отпечатък
Компютъризиран запис с времеви отпечатък.
Viviana_bg
Bulgaria
timestamp
Explanation:
Пише се слято :)
http://www.google.bg/search?hl=bg&q="времеви отпечатък" time...
Selected response from:

4leavedClover
Bulgaria
Grading comment
Thanks :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4time stamp
Andrei Vrabtchev
5 +2timestamp
4leavedClover


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
timestamp


Explanation:
Пише се слято :)
http://www.google.bg/search?hl=bg&q="времеви отпечатък" time...

4leavedClover
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zenithmaster
1 hr
  -> Благодаря!

agree  Ivan Klyunchev: В Лингвох3+ в английските речници преобладава разделно. Обикновено разделно е на британски. Уикипедия по принцип е на американски. V.i.
10 hrs
  -> Благодаря!

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
time stamp


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2010-03-02 08:35:12 GMT)
--------------------------------------------------

да, пише се слято: ето и обяснение

http://en.wikipedia.org/wiki/Timestamp

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2010-03-02 18:48:20 GMT)
--------------------------------------------------

Вижте коментара на klyunchev: "Може и слято. Но в Лингвох3+ в английските речници преобладава разделно. Обикновено слято е на американски. Уикипедия по принцип е на американски."

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Boevska
12 mins
  -> thank you!

neutral  4leavedClover: Веднъж и Вие да се съгласите с мое мнение :)
1 hr

agree  Ivan Klyunchev: Може и слято. Но в Лингвох3+ в английските речници преобладава разделно. Обикновено слято е на американски. Уикипедия по принцип е на американски. Разделно значи обаче и датник (печат за дати). В Гугъл излиза разделно и в компютърни контексти.
10 hrs
  -> Много благодаря за коментара!

agree  Yavor Popov
19 hrs
  -> thanks!

agree  petkovw
1 day 1 hr
  -> thanks!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search