нотариален акт за собственост

English translation: Deed

21:18 Nov 20, 2006
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering / договор за продажба на имот
Bulgarian term or phrase: нотариален акт за собственост
нотариален акт за собственост на недвижим имот
Emilia Mecheva
Bulgaria
English translation:Deed
Explanation:
Deed on the property e izrazat za notarilane akt za imot
Selected response from:

Efrosina Perry
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Deed
Efrosina Perry
5 +1Notary Deed (of Real Estate Sales and Purchase)
Yassen Tounev
4 +2Property Deed
Yuliyan Gospodinov (X)
5 +1Title Deed of Ownership
Milena Dieva (Atanasova)


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Deed


Explanation:
Deed on the property e izrazat za notarilane akt za imot

Efrosina Perry
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuliyan Gospodinov (X): Saglasen sam, 4e i taka moje da se kaje!
4 mins

agree  Mihaela Boteva: Tova sxs sigurnost e terminxt.
52 mins

agree  Elena Aleksandrova
11 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Property Deed


Explanation:
dori samo "deed" e dostata4no za "notarialen akt", no tai kato dumata ima mnogo zna4eniq, to "property deed" ve4e ukazva to4noto zna4enie v dadeniq slu4ai.

Yuliyan Gospodinov (X)
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Atanaska Ivanova-Massart: I fully agree with this suggestion
15 hrs

agree  Could-you
2 days 15 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Title Deed of Ownership


Explanation:
Title Deed of Ownership of a Real Estate
http://www.somersetwest-property.com/RightsOwnership.shp
http://www.cooperativeindividualism.org/pollard_on_defining_...


--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2006-11-20 21:42:57 GMT)
--------------------------------------------------

За допълнителна справка, моля проверете в речник: Българско-английски речник по търговско право, 2001. Там също е посочен този термин.

Milena Dieva (Atanasova)
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Yuliyan Gospodinov (X): Teoreti4no moje da e vqrno, no mislq 4e ne se upotrebqva takav izraz!
1 min

neutral  klyunchev: Превеждах канадско завещание и там имаше Title Deed (без Ownership), но според мен и Лингво 11 това е само документ за право на собственост и не е непременно нотариален.
1 hr

agree  Peter Skipp: само Title Deed, определено без Ownership. А Deed само по себе си значи "акт", "документ" и в този подтекст не стига.
12 hrs

agree  Yavor Dimitrov: with Peter Skipp. (Title Deed is a legal document registered at the Deeds Office as proof of ownership of property.) As simple as that. :-)
16 hrs
  -> Title Deed само в такъв случай

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Notary Deed (of Real Estate Sales and Purchase)


Explanation:
Винаги се дава пояснение, че това е Bulgarian official form of Real Estate Sales and Purchase Agreement. Иначе просто няма да разберат за какво става дума. Според британското законодателство такова животно нема:) Има само Sales and Purchase Agreement, който се вписва в Properties Register, какъвто ное все още си нямаме. Като имаме, ще отпадне необходимостта от тромавите описания на парцели и планоснимачни номера.

Yassen Tounev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stefan Savov
9 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search