многомерни системи за управление

English translation: Multidimensional Control Systems (MCS)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:многомерни системи за управление
English translation:Multidimensional Control Systems (MCS)
Entered by: Yordanka Petkova

21:58 Jul 1, 2009
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Bulgarian term or phrase: многомерни системи за управление
Предмет от диплома за завършено висше образование.
Krasimira Kalcheva
United States
Multidimensional Control Systems (MCS)
Explanation:
Това е дисциплина от програмата за обучение по електроинженерство. Тя включва анализ и синтез на многомерните системи за управление, методи за управление при вътрешно и външно дефинирани многомерни системи, както и случаите за представяне на състоянията на многомерните с-ми на базата на трансферни матрици.
Респективният и израз съответно е : Multidimensional Control Systems

Линкове за справка:

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-07-02 02:01:00 GMT)
--------------------------------------------------

matwbn.icm.edu.pl/ksiazki/amc/amc13/amc1311.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-07-02 02:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

Тъй-като вторият линк не може да се отвори от тук, явно има някакъв проблем, може да прогуглите и намерите на "CS-Multidimensional Control Systems(School of Electrical and Electronic Engineering"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-07-02 02:25:39 GMT)
--------------------------------------------------

Да, става. В главното меню на страницата избирате "Multi-dimensional Control"
Selected response from:

Yordanka Petkova
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6Multidimensional Control Systems (MCS)
Yordanka Petkova
3multifaceted management systems
zenithmaster


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
multifaceted management systems


Explanation:
-

zenithmaster
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
Multidimensional Control Systems (MCS)


Explanation:
Това е дисциплина от програмата за обучение по електроинженерство. Тя включва анализ и синтез на многомерните системи за управление, методи за управление при вътрешно и външно дефинирани многомерни системи, както и случаите за представяне на състоянията на многомерните с-ми на базата на трансферни матрици.
Респективният и израз съответно е : Multidimensional Control Systems

Линкове за справка:

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-07-02 02:01:00 GMT)
--------------------------------------------------

matwbn.icm.edu.pl/ksiazki/amc/amc13/amc1311.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-07-02 02:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

Тъй-като вторият линк не може да се отвори от тук, явно има някакъв проблем, може да прогуглите и намерите на "CS-Multidimensional Control Systems(School of Electrical and Electronic Engineering"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-07-02 02:25:39 GMT)
--------------------------------------------------

Да, става. В главното меню на страницата избирате "Multi-dimensional Control"


    Reference: http://www.tu-sofia.bg/Bul/esntk/ffoe/Godina4.pdf
    Reference: http://www.eee.manchester.ac.uk/.../control/multidimensional...
Yordanka Petkova
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slaveya Dimitrova
2 hrs
  -> Благодаря

agree  Milena Dieva
2 hrs
  -> Благодаря

agree  Elena Aleksandrova
6 hrs
  -> Благодаря

agree  Nina Peeva
10 hrs
  -> Благодаря

agree  DaniPetkov
16 hrs
  -> Благодаря

agree  Sophie Kalimeridis
6 days
  -> Thank you!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search