захранващо табло

English translation: power supply board (cabinet)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:захранващо табло
English translation:power supply board (cabinet)
Entered by: Trufev

05:19 Mar 6, 2012
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Photovoltaic power plant
Bulgarian term or phrase: захранващо табло
Доставка на репартитор, шкаф за комуникация, захр. табло
Spark
Bulgaria
power supply board
Explanation:
-
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря за бързината. В интерес на истината, предложението на invguy беше по-убедително за мен, но в случая, поради краткия срок, използвах вашия вариант. Още веднуж благодаря.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5PDB (Power Distribution Board)
Milena Gateva
5power supply board
Trufev
5distribution board / panelboard
Milen Bossev
4 +1power panel
petkovw
4power cabinet
invguy
4power supply panel
Ivan Klyunchev


Discussion entries: 4





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
power supply board


Explanation:
-

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 18
Grading comment
Благодаря за бързината. В интерес на истината, предложението на invguy беше по-убедително за мен, но в случая, поради краткия срок, използвах вашия вариант. Още веднуж благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: Това е по-скоро захранваща платка. По липса на място линк горе.
14 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
power panel


Explanation:
another proposal

petkovw
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Klyunchev
10 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
distribution board / panelboard


Explanation:
Има доста синоними на този термин, както и има най-различни видове захранващи табла, но това като че ли са най-често използваните думи на английски.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Distribution_board
Milen Bossev
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: Според мен това е разпределително табло.
7 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
power supply panel


Explanation:
Това съм срещал. Излиза и тук: http://www.google.com/search?hl=en&lr=lang_en&safe=off&q="po...

http://www.google.com/search?as_q=&as_epq=ecological permiss...

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 40

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
power cabinet


Explanation:
Обикновено ние казваме „табло“ на това, което руснаците наричат „шкаф“: то не е точно табло в см. плосък панел, а е кутия, в (и/или на) която са разположени комутационни и други елементи и устройства – напр.
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://www.wallacecompany...

А дали ще е power supply cabinet или само power cabinet – честно казано, бих пропуснал supply; оригиналният текст нещо не ми вдъхва доверие, та не съм сигурен дали таблото е точно „захр.(анващо)“ или авторът го е написал малко по инерция...

invguy
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
PDB (Power Distribution Board)


Explanation:
PDB или Power Distribution Board - ако става въпрос за захранването в т.нар. телекомуникационен шкаф (rack), обикновено 19 инчов

Milena Gateva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search