cable list

English translation: кабелен журнал

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:cable list
English translation:кабелен журнал
Entered by: Tsvetan Kemanov

17:06 Apr 7, 2014
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Bulgarian term or phrase: cable list
Electricians should have proven skills in reading and working from drawings and cable list.
Tsvetan Kemanov
Bulgaria
кабелен журнал
Explanation:
http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=3&&s=cable list&sc=134&l1=...
https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-04-07 18:20:20 GMT)
--------------------------------------------------

Ето и цитат от http://proektirane.eu/index.php?option=com_content&view=arti...
"С Electrical Designer могат да се генерират голям набор справки, като списък на връзките, кабелен журнал и др"
Selected response from:

4leavedClover
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3кабелен журнал
4leavedClover
4 +2списък с кабели
Vilina Svetoslavova (X)
Summary of reference entries provided
кабелен журнал
Ivan Klyunchev

Discussion entries: 14





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
списък с кабели


Explanation:
Доколкото разбирам става въпрос за програмата за електротехници AutoCad Electrical.

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2014-04-07 18:00:28 GMT)
--------------------------------------------------

Списъците са с под вид на таблици, подобни на Excel.


    Reference: http://mcad.bg/items/autocad-electrical/
Vilina Svetoslavova (X)
Ireland
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yonona Mitova
18 mins
  -> Благодаря, Yonona!

agree  Andrei Vrabtchev
1 hr
  -> Благодаря, Andrei!

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
кабелен журнал


Explanation:
http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=3&&s=cable list&sc=134&l1=...
https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-04-07 18:20:20 GMT)
--------------------------------------------------

Ето и цитат от http://proektirane.eu/index.php?option=com_content&view=arti...
"С Electrical Designer могат да се генерират голям набор справки, като списък на връзките, кабелен журнал и др"

4leavedClover
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Klyunchev: Добре ще е да се намери как е в оригинал "кабелен журнал" в Electrical Designer. Опитах чрез скрийншотовете, но не се вижда. Трябва да се види в инсталирана програма. Вижте и долу.
4 hrs

agree  Vilina Svetoslavova (X): Права сте, това е отговора!
4 hrs

agree  Yordanka Petkova
14 hrs




Reference comments


5 hrs peer agreement (net): +1
Reference: кабелен журнал

Reference information:
Например тук се вижда какво е: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dqBYDQs...

След това се гледат картинки на "cable list" в Гугъл. Според мен "cable list" отговаря на "кабелен журнал".

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2014-04-07 22:10:39 GMT)
--------------------------------------------------

Мисля, че в горния линк става дума за AutoCad.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2014-04-07 22:25:27 GMT)
--------------------------------------------------

Тук ясно се вижда какво е cable list: http://www.electricaldrawings.net/Computer Room Cable List.J... Вижда се ясно какво свързват кабелите.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2014-04-08 21:47:03 GMT)
--------------------------------------------------

Вижте cable list и тук: http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=3&&s=cable list&l1=1&l2=2

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Vilina Svetoslavova (X): Тъкмо и аз го намерих, точно този пример :) Е изясни се ситуацията!
6 mins
  -> Благодаря!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search