маншони

English translation: muffs/bellows

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:маншони
English translation:muffs/bellows
Entered by: atche84

22:02 Aug 3, 2011
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / товаро-разтоварни
Bulgarian term or phrase: маншони
Складовите врати за зареждане представляват ролетни врати с гумени
маншони, обхващащи разтоварвания фургон.
sleeve?
natasha stoyanova
Bulgaria
muffs/bellows
Explanation:
ако има картинка, добре е да се видят дали въпросните неща са гладки или набръчкани (гофрирани - като съединенията на съчленените автобуси/тролеи).
аз бих предпочел bellows - тези маншони не винаги са гладки, често са гофрирани за по-добро прилягане

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-08-04 00:45:33 GMT)
--------------------------------------------------

sleeve би било добре, ако са твърди, кръгли и/или фиксирани, но тук със сигурност не е нищо от това
Selected response from:

atche84
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3dock shelter; dock seal
Christo Metschkaroff
4 +1muffs/bellows
atche84


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
muffs/bellows


Explanation:
ако има картинка, добре е да се видят дали въпросните неща са гладки или набръчкани (гофрирани - като съединенията на съчленените автобуси/тролеи).
аз бих предпочел bellows - тези маншони не винаги са гладки, често са гофрирани за по-добро прилягане

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-08-04 00:45:33 GMT)
--------------------------------------------------

sleeve би било добре, ако са твърди, кръгли и/или фиксирани, но тук със сигурност не е нищо от това

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря много и за отговора, и за полезните обяснения!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuliyan Gospodinov (X)
8 hrs
  -> благодаря

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dock shelter; dock seal


Explanation:
Предполагам, че става въпрос за подобни устройства - във клетката влиза МПС-то. Вратата е обрамчена със подобен предпазен "маншон". Онагледяването е в препратката...
Ако пък е възможно, моля дайте някаква препратка относно този вид маншон - поне да е видно какво се търси. Но - едва ли МПС-то ще се разтоварва във "ръкав, маншон или bellows"...

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2011-08-04 14:19:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.k2-doors.com/engindex.php?menu=17&RecordID=4#top1... - още една препратка. С две думи - страницата на представителите на Hörman за България са си направили труда да публикуват на български език "английската версия" на сайта. В раздел "Ролетни врати" има примери, които могат да Ви (ни) бъдат от полза, ако търсим английското съответствие. Засега имате само "хипотенузи", щото аз съм предложил собствено виждане относно въпроса...


    Reference: http://www.hoermann.com/en/products/loading-technology/
Christo Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: За съжаление, нямам нищо друго; това е списък на съоръженията на територията на магазин Темпо в София. не съм ходила там и не знам какво е. по-скоро си мислех за ръкавите за самолети на летищата


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lada Petkova
1 hr
  -> 10x!

agree  Nadia Borissova
1 hr
  -> 10x!

agree  atche84: ами сега, бай Христо - ке бегаме или ке се пуцаме?
7 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search