нагнетателен отвор

English translation: discharge nozzle; diffuser nozzle

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:нагнетателен отвор
English translation:discharge nozzle; diffuser nozzle
Entered by: Christo Metschkaroff

16:41 Jan 30, 2018
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
Bulgarian term or phrase: нагнетателен отвор
По дължината на камерата са сформирани дванадесет нагнетателни отвори, през които се нагнетява предварително нагрят въздух, взет от производственото помещение, в което е изградена сушилната камера. Въздухът се нагнетява с вентилатори (четири на брой) от едната страна, по дължина на сушилнята и излиза свободно през отвори по срещуположната страна. Движението на въздуха се осъществява по канали с най-малко съпротивление и поради тази причина остават пространства, в които не се извършва движение на въздуха. По тези застойни зони сушенето се извършва с по-ниска скорост, отколкото в областите с интензивно движение на въздуха.
IvanovaBibi
Bulgaria
discharge nozzle; diffuser nozzle
Explanation:

Вж. и разговорката в:
1. https://bul.proz.com/kudoz/german_to_bulgarian/mechanics_mec...

2. https://www.proz.com/personal-glossaries/entry/4081540-ringd...
Selected response from:

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5discharge outlet; push-in opening
Mihail Neykov
4discharge nozzle; diffuser nozzle
Christo Metschkaroff


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
discharge outlet; push-in opening


Explanation:



    https://mymemory.translated.net/en/Bulgarian/English/%D0%9D%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D0%BE%D1%82%D
Mihail Neykov
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
discharge nozzle; diffuser nozzle


Explanation:

Вж. и разговорката в:
1. https://bul.proz.com/kudoz/german_to_bulgarian/mechanics_mec...

2. https://www.proz.com/personal-glossaries/entry/4081540-ringd...

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search