Областна дирекция на МВР Благоевград

English translation: Regional Directorate of the Ministry of Interior, Blagoevgrad

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:Областна дирекция на МВР Благоевград
English translation:Regional Directorate of the Ministry of Interior, Blagoevgrad
Entered by: Ivan Klyunchev

16:32 Mar 5, 2010
Bulgarian to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / МВР
Bulgarian term or phrase: Областна дирекция на МВР Благоевград
Как бихте превели Областна дирекция на МВР Благоевград?
Silviya Stamenova
United Kingdom
Regional Directorate of the Ministry of Interior, Blagoevgrad
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2010-03-05 16:34:38 GMT)
--------------------------------------------------

На самото МВР пише Ministry of Interior.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2010-03-05 16:35:14 GMT)
--------------------------------------------------

Имам предвид сградата на ул. 6 септември.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2010-03-05 16:36:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=en&q="Regional Directorate o...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2010-03-05 16:36:49 GMT)
--------------------------------------------------

Възможни са варианти с думата Blagoevgrad.
Selected response from:

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Regional Directorate of the Ministry of Interior, Blagoevgrad
Ivan Klyunchev
4 +2Blagoevgrad Branch of the Ministry of Interior
Christo Metschkaroff
4 +1Blagoevgrad Region Internal Affairs Directorate
natasha stoyanova


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Regional Directorate of the Ministry of Interior, Blagoevgrad


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2010-03-05 16:34:38 GMT)
--------------------------------------------------

На самото МВР пише Ministry of Interior.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2010-03-05 16:35:14 GMT)
--------------------------------------------------

Имам предвид сградата на ул. 6 септември.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2010-03-05 16:36:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=en&q="Regional Directorate o...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2010-03-05 16:36:49 GMT)
--------------------------------------------------

Възможни са варианти с думата Blagoevgrad.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vassil Lenchev
18 mins
  -> Благодаря.

agree  Andrei Vrabtchev
37 mins
  -> Благодаря.

agree  Viviana_bg
1 hr
  -> Благодаря.

agree  petkovw
18 hrs
  -> Благодаря.

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Blagoevgrad Region Internal Affairs Directorate


Explanation:
or Regional Internal Affairs Directorate in Blagoevgrad


natasha stoyanova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: Първото е Благоевградска ... На самото МВР пише Ministry of Interior.
13 mins
  -> а означава "Police" Directorate. това е термин, използван от преводачите в САЩ и UK. on the web, you can find some of those Glossaries

agree  bozhana
9 hrs
  -> Thanks

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Blagoevgrad Branch of the Ministry of Interior


Explanation:
Не защото съм от Благоевград ;-), а поради други сАображения. Видях сайта на МВР (англ. версия) - препоръчвам я на всички да я видят, как не трябва да се прави... Просто няма никаква логика директоратите (или каквито и да са подразделенията в САМОТО министерство) да бъдат същите и за регионалните дирекции на МВР. Непоследователността е пълна! Май че имаше преди време и някакви пререкания по този въпрос.... Но това си е мое мнение - ІМНО! ;-)
http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=13177454

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-03-05 18:15:27 GMT)
--------------------------------------------------

Това е официалната страница на РД на МВР - Благоевград (на бълг. език).

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-03-05 18:16:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://rdvr-bl.avala.bg/index.php?index=2



    Reference: http://www.mvr.bg/en/AboutUs/StructuralUnits/Specialized%20M...
Christo Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  4leavedClover
1 hr
  -> 10q!

agree  Yordanka Petkova
3 hrs
  -> 10q!

neutral  Ivan Klyunchev: Според мен няма връзка между дирекциите в централата и дирекциите извън нея. Имам предвид, че дирекция в централата има различен статут от дирекция на МВР в страната независимо от съвпадащата дума.
1 day 2 hrs
  -> Няма да взимам буквално изявлението Ви, щото е мн опасно ;-). ІМНО няма логика дирекция в МВР да е същото поделение на МВР във съответния регион - поне и на англ. език.... Там няма офиц. яснота - а за нашего брата какво да кажа/ем?




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search