полента

English translation: polenta or hominy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:полента
English translation:polenta or hominy
Entered by: Krasimira Kalcheva

05:15 Jan 24, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Food & Drink / Food
Bulgarian term or phrase: полента
телешки медальони върху композиция от полента с пармиджано, спанак поляти със сос от гъби
Krasimira Kalcheva
United States
polenta or hominy
Explanation:
Доколкото разбирам, въпросът беше как е полента на английски :) "Polenta" е италианска дума, но е възприета навсякъде. Английската версия е "hominy"
Selected response from:

V_Nedkov
Spain
Grading comment
Благодаря. Мисля да използвам италианската дума защото все пак в случая е италиански специалитет. http://www.wisegeek.com/what-is-hominy.htm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Камачак
Peter Skipp
5 +2polenta or hominy
V_Nedkov


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Камачак


Explanation:
Мии-и... т`ва е :)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-01-24 07:27:54 GMT)
--------------------------------------------------

Лапсус пръстус -- камачак, разбира се.

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tzveta Valentinova: и все пак от италиански polenta
22 mins
  -> О, да -- полента, освен в препратка след първо споменаване. Благодаря!

agree  Yavor Dimitrov: качамак :-)
1 hr
  -> благодаря!

agree  minahadji
4 hrs
  -> благодаря!

neutral  Ivan Klyunchev: Вижте въпроса.
7 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
polenta or hominy


Explanation:
Доколкото разбирам, въпросът беше как е полента на английски :) "Polenta" е италианска дума, но е възприета навсякъде. Английската версия е "hominy"

V_Nedkov
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря. Мисля да използвам италианската дума защото все пак в случая е италиански специалитет. http://www.wisegeek.com/what-is-hominy.htm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Klyunchev
1 hr

agree  Stoyan Stoyanov: така ще е най-добре
209 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search