за маслините с любов

English translation: about olives with love

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:за маслините с любов
English translation:about olives with love
Entered by: Denis Shepelev

14:27 Sep 3, 2012
Bulgarian to English translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / general
Bulgarian term or phrase: за маслините с любов
Това е заглавие на статия
ekolarova
about olives with love
Explanation:
.
Selected response from:

Denis Shepelev
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4about olives with love
Denis Shepelev
4 +2To Olives - With Love!
Christo Metschkaroff
Summary of reference entries provided
"На учителя с любов"
Ivan Klyunchev

  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
about olives with love


Explanation:
.

Denis Shepelev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Dimitrov: Also, "Of Olives, With Love". В случая предлогът е много важен. Аз го разчитам като "относно/за маслините (да говорим/разказваме) с любов, защото "на" маслините сякаш няма какво да дадем, макар че не знаем за какво точно става дума в статията. :)
4 mins
  -> Благодаря, Явор.

agree  Ivan Klyunchev: Ако "за" се разбира като "относно". Другите значения на за според мен не се връзват в този контекст. Ако маслините са тема, може и on. По аналогия с information on/about.
52 mins
  -> Благодаря.

agree  petkovw
15 hrs
  -> Благодаря.

agree  Ivelina Todorova
22 hrs

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
To Olives - With Love!


Explanation:
"To Sir with love" ---> http://www.youtube.com/watch?v=JOVQ4vAmM7Y ... Можете да оправите по Ваше усмотрение главните букви и препинателните знаци.... ;-)

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilia Delibasheva
20 mins
  -> 10х!

agree  invguy: Точно асоциацията с този стар (мхм... древен вече) филм ми изникна на пръв прочит :) – и според мен препратката е очевидна. И за да се спази точно, би следвало да е без тирето и удивителната (IMHO).
29 mins
  -> 10х! Стар, ама изключителен филм... и с изключително изпълнение на С. Поатие! ;-)

neutral  Ivan Klyunchev: Това в линка е "На учителя с любов". По липса на място линк долу. Гледал съм го (филма). Името на филма е To Sir, with Love: http://en.wikipedia.org/wiki/To_Sir,_with_Love
30 mins
  -> 10х! Препратката е към водещата музика от филма, в изпълнение на Лулу, която е и една от ученичките ...




Reference comments


1 hr
Reference: "На учителя с любов"

Reference information:
http://www.google.com/search?hl=en&as_q=уикипедия&as_epq=&as...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-09-03 15:57:40 GMT)
--------------------------------------------------

На български http://en.wikipedia.org/wiki/To_Sir,_with_Love е изввестен като На учителя с любов.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Note to reference poster
Asker: Blagodarya na vsichki za pomoshtta.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search