тилова техника

English translation: auxilliary/service equipment

15:19 Nov 6, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Insurance
Bulgarian term or phrase: тилова техника
Кратка характеристика на проблемите по видове транспорт
Товарен морски транспорт
• Неотговаряща на нуждите степен на изграденност на пристанищната инфраструктура;
• Сравнително добри връзки на пристанищата с националната пътна и транспортна мрежа;
• Изключително лошо състояние на пристанищната и претоварната техника и съоръжения – кейовете пропадат, кейовите кранове са на средна възраст, тиловата техника – мотокари, калмари, елчета се подменят незабележително; магазиите не гарантират сигурно опазване на стоките;
• Недостатъчно изградени специализирани терминали;
• Недостиг на съвременни логистични и информационни системи.
A. Petrunova
Bulgaria
English translation:auxilliary/service equipment
Explanation:
По Българско-английски речник на Наука и изкуство и Българско-английски военен речник.
Selected response from:

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4back machinery/equipment
4leavedClover
3auxilliary/service equipment
Ivan Klyunchev


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
back machinery/equipment


Explanation:
back - the part or area farthest from the front

4leavedClover
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
auxilliary/service equipment


Explanation:
По Българско-английски речник на Наука и изкуство и Българско-английски военен речник.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search