полици на кочан

English translation: paper-based insurance (policy)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:полица "на кочан"
English translation:paper-based insurance (policy)
Entered by: 4leavedClover

08:55 Sep 8, 2011
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Insurance
Bulgarian term or phrase: полици на кочан
На всеки застрахован ще бъдат издавани полици на кочан.
Veta Anton
paper-based insurance (policy)
Explanation:
„Полици на кочан” означава издаване на застрахователни полици във вид на хартиен документ, без връзка със съвременните ИКТ. Не е задължително това да е свързано с периодични плащания.

Единната информационна система за оценка, управление и контрол на риска (ЕИСОУКР), в т.ч. за издаване на полици по задължителните застраховки „Гражданска отговорност“ на автомобилистите и „Злополука“ на пътниците, стартира на 1 юни 2011 г., но се въведе 45-дневен тестови период, което на практика означава, че до 18 юли 2011 г. успоредно ще бъдат издавани както полици „на кочан“, така и полици чрез системата. http://www.zastrahovatel.com/statia.php?mysid=4058&t=14

The customer can choose whether to use a traditional paper insurance policy or a
web-based one. http://www.fujikasai.co.jp/english/pdf/annual/2008/Fuji_Kasa...

http://www.promiga.com/2010/08/new-york-auto-insurance-cover...

http://www.fsco.gov.on.ca/en/about/annual_reports/Documents/...

The current paperbased insurance system is very labor intensive. http://www.thefederalregister.com/d.p/2005-05-19-05-9692


--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-09-08 15:09:01 GMT)
--------------------------------------------------

Единната информационна система за оценка, управление и контрол на риска (ЕИСОУКР) стартира днес. Вече са сключени и първите полици, похвалиха се от КФН. Застрахователите имат на разположение 45 дни, за да тестват системата, като от 18 юли всички полици ще бъдат издавани само електронно. До 25 юли т.г. всички полици, издадени на хартия, трябва да бъдат обработени от застрахователите и отчетени в Гаранционния фонд посредством новата система. http://iandgbrokers.com/new/bg/news/90.html
Selected response from:

4leavedClover
Bulgaria
Grading comment
Thanx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1paper-based insurance (policy)
4leavedClover
4monthly payment book(let)
Efrosina Perry
4 -1insurance policies on a counterfoil
Andrei Vrabtchev
3insurance policies (in a) book
Alpha-Beta


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
insurance policies (in a) book


Explanation:
.


    Reference: http://eurodict.com/bulgarian_properties.html
Alpha-Beta
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in SpanishSpanish
Notes to answerer
Asker: Thanx for the helpful answer!


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
insurance policies on a counterfoil


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2011-09-08 09:16:50 GMT)
--------------------------------------------------

"5. You will get a tax identification number on a counterfoil. Complete the form and authorize the service provider to file your income tax return online."

http://www.usingmymoney.com/how-to-file-taxes-online/

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Thanx for the helpful answer!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Alpha-Beta: Counterfoil е част от квитанция (билет и пр.), която остава у клиента. Проверете в речника.
7 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
monthly payment book(let)


Explanation:
What is meant here, I believe, is the provider sends a "book(let)" with preprinted monthly stubs to pay the policy; also included are preprinted envelopes to mail the payment.

Efrosina Perry
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Thanx for the helpful answer!


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
полица на кочан
paper-based insurance (policy)


Explanation:
„Полици на кочан” означава издаване на застрахователни полици във вид на хартиен документ, без връзка със съвременните ИКТ. Не е задължително това да е свързано с периодични плащания.

Единната информационна система за оценка, управление и контрол на риска (ЕИСОУКР), в т.ч. за издаване на полици по задължителните застраховки „Гражданска отговорност“ на автомобилистите и „Злополука“ на пътниците, стартира на 1 юни 2011 г., но се въведе 45-дневен тестови период, което на практика означава, че до 18 юли 2011 г. успоредно ще бъдат издавани както полици „на кочан“, така и полици чрез системата. http://www.zastrahovatel.com/statia.php?mysid=4058&t=14

The customer can choose whether to use a traditional paper insurance policy or a
web-based one. http://www.fujikasai.co.jp/english/pdf/annual/2008/Fuji_Kasa...

http://www.promiga.com/2010/08/new-york-auto-insurance-cover...

http://www.fsco.gov.on.ca/en/about/annual_reports/Documents/...

The current paperbased insurance system is very labor intensive. http://www.thefederalregister.com/d.p/2005-05-19-05-9692


--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-09-08 15:09:01 GMT)
--------------------------------------------------

Единната информационна система за оценка, управление и контрол на риска (ЕИСОУКР) стартира днес. Вече са сключени и първите полици, похвалиха се от КФН. Застрахователите имат на разположение 45 дни, за да тестват системата, като от 18 юли всички полици ще бъдат издавани само електронно. До 25 юли т.г. всички полици, издадени на хартия, трябва да бъдат обработени от застрахователите и отчетени в Гаранционния фонд посредством новата система. http://iandgbrokers.com/new/bg/news/90.html

4leavedClover
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanx!
Notes to answerer
Asker: Thanx for the helpful answer!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuliyan Gospodinov (X)
3 hrs
  -> Благодаря!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search