"договорни основи"

English translation: legal foundation

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:"договорни основи"
English translation:legal foundation
Entered by: radmilla

08:40 Oct 25, 2007
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / European Integration
Bulgarian term or phrase: "договорни основи"
Създаване на Европейските икономически общности - договорни основи на европейската интеграция
radmilla
legal foundation
Explanation:
Според мен се има в предвид законовото уреждане на процеса.
Selected response from:

Sylvio Peshev
Grading comment
Точно това е - договорите, с които са основани общностите и след това самият европейски съюз. Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4establishing treaties
Ivan Klyunchev
3legal foundation
Sylvio Peshev
3contractual guidelines
Christo Metschkaroff


Discussion entries: 5





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contractual guidelines


Explanation:
Европейски ИКОНОМИЧЕСКИ ОБЩНОСТИ - не ми звучи много познато, освен ако не се имат пред вид другото му значение. Пък знам ли .... Договорни основи - contractual guidelines си е съвсем нормално

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 38

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
legal foundation


Explanation:
Според мен се има в предвид законовото уреждане на процеса.

Sylvio Peshev
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Точно това е - договорите, с които са основани общностите и след това самият европейски съюз. Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Christo Metschkaroff: Нерде "договорни основи" - нерде "legal foundations". Пък и въпросът е зададен така, че ... Не ме разбирайте накриво, моля Ви!
5 hrs

475 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
договорни основи
establishing treaties


Explanation:
Според мен ства дума за: Treaty Establishing the European Coal and Steel Community, Treaty Establishing the European Economic Community, и т. н. Именно Общности, тъй като не е една.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 124




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search