Crown Solicitor\'s Office

English translation: Адвокатура (на Северна Ирландия)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:Crown Solicitor's Office
English translation:Адвокатура (на Северна Ирландия)
Entered by: Albena Simeonova

07:40 Jan 19, 2018
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / North Ireland
Bulgarian term or phrase: Crown Solicitor\'s Office
Това e учреждение в Северна Ирландия. На едно място срещнах следния превод: "Канцелария на Адвоката на Короната", но не съм убедена дали това е точно.
elibozhanina
Адвокатура (на Северна Ирландия)
Explanation:
Точно както Prosecutor's Office е Прокуратура.

Забравете ги тия корони...
Selected response from:

Albena Simeonova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Канцелария на Адвоката на Короната
David Mossop PhD
4Служба(та), представляваща правителството на Обединеното кралство в Северна Ирландия
Yavor Dimitrov
4Адвокатура (на Северна Ирландия)
Albena Simeonova


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Crown Solicitor\\\'s Office
Канцелария на Адвоката на Короната


Explanation:
Мисля, че преводът е ОК. Ето по-подробно обяснение

https://www.linkedin.com/company/northern-ireland-office/

David Mossop PhD
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Адвокатура (на Северна Ирландия)


Explanation:
Точно както Prosecutor's Office е Прокуратура.

Забравете ги тия корони...

Albena Simeonova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 16

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Служба(та), представляваща правителството на Обединеното кралство в Северна Ирландия


Explanation:
Срещам го и така: Служба(та), представляваща правителството на Обединеното кралство в Северна Ирландия

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 48




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search