маса на несъстоятелността

English translation: property of the debtor

07:52 Apr 24, 2019
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Bulgarian term or phrase: маса на несъстоятелността
Ако искът бъде уважен, следващата се държавна такса се събира от осъдената страна, а ако искът бъде отхвърлен, държавната такса се събира от масата на несъстоятелността.
Silvina Gospodinova
United Kingdom
English translation:property of the debtor
Explanation:
Или bankruptcy estate.

„Маса на несъстоятелността“ означава имуществото на длъжника към момента на обявяването на фалита, както и събраното или върнатото имущество и имуществото, придобито от длъжника по време на производството по обявяване на фалит.

https://e-justice.europa.eu/content_insolvency-447-ee-maximi...

Вижте Търговския закон чл. 614.

Превод тук: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://...
Selected response from:

Yoana Ivanova
Estonia
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2property of the debtor
Yoana Ivanova
5bankruptcy mass
Yavor Dimitrov


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
масата на несъстоятелността
bankruptcy mass


Explanation:
or
-- mass of bankruptcy
-- total remaining assets of a debtor

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 48

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
масата на несъстоятелността
property of the debtor


Explanation:
Или bankruptcy estate.

„Маса на несъстоятелността“ означава имуществото на длъжника към момента на обявяването на фалита, както и събраното или върнатото имущество и имуществото, придобито от длъжника по време на производството по обявяване на фалит.

https://e-justice.europa.eu/content_insolvency-447-ee-maximi...

Вижте Търговския закон чл. 614.

Превод тук: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://...

Yoana Ivanova
Estonia
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ekaterina Kroumova: With Bancruptcy Estate. https://www.bankruptcyinbrief.com/property/
3 hrs
  -> Благодаря! Bankruptcy estate наистина изглежда да е по-общото понятие, което включва property.

agree  Petar Tsanev: with bancruptcy estate. It also comes up as "insolvency estate" in EU law.
4 hrs
  -> Thank you! I'll keep "insolvency estate" in mind for future reference.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search