МКП

English translation: interventricular septum / IVS

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:МКП
English translation:interventricular septum / IVS
Entered by: Ivan Klyunchev

04:30 Jun 21, 2013
Bulgarian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
Bulgarian term or phrase: МКП
изброени показатели на лява камера от ехокардиография: МКП 11/ 12 мм
Silvina Gospodinova
United Kingdom
interventricular septum / IVS
Explanation:
Междукамерна преграда. Съдейки по дадените размери и контекст (лява камера от ехокардиография) става дума за междукамерна преграда.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2013-06-21 23:15:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?as_q=уикипедия&as_epq=&as_oq=&a...

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2013-06-21 23:30:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Interventricular_septum

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2013-06-21 23:32:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dzRuLRV...
Selected response from:

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4митралния клапен пръстен (МКП) mitral valve ring
Emilia Delibasheva
4interventricular septum / IVS
Ivan Klyunchev


Discussion entries: 3





  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interventricular septum / IVS


Explanation:
Междукамерна преграда. Съдейки по дадените размери и контекст (лява камера от ехокардиография) става дума за междукамерна преграда.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2013-06-21 23:15:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?as_q=уикипедия&as_epq=&as_oq=&a...

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2013-06-21 23:30:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Interventricular_septum

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2013-06-21 23:32:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dzRuLRV...

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Благодаря!

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
митралния клапен пръстен (МКП) mitral valve ring


Explanation:
митралния клапен пръстен (МКП) mitral valve ring
или митрално клапно протезиране

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2013-06-21 04:52:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vma.bg/doc/proceduri/daskalov/4-stanovishte-tarno...

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2013-06-21 04:52:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitral_valve_repair

--------------------------------------------------
Note added at 3 days13 hrs (2013-06-24 18:14:35 GMT)
--------------------------------------------------

Ето какво открих:"Eхокардиография (ЕхоКГ): (24.11.2010) aортен корен 35 mm, aсцендентна аорта 38 mm, ляво предсърдие (ЛП) 43 mm, апикално 50/53 mm, дясно предсърдие (ДП) 52/56 mm, дясна камера (ДК) 28 mm, митрален клапен пръстен (МКП) 14 mm, задна стена на лява камера (ЗСЛК) 14 mm, телесистолен размер (ТСР) на ЛК 42 mm, теледиастолен размер (ТДР) на ЛК 54 mm, фракция на скъсяване (ФС) на ЛК 22%, телесистолен обем (ТСО) на ЛК 93 ml, теледастолен обем (ТДО) на ЛК 168 ml, ФИ 45%." на: http://spisaniemd.bg/md/2012/02/ivabradine-osiguryava-chista...
Митралният клапен пръстен е 14 мм.


Emilia Delibasheva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ekaterina Kroumova: пръстен
1 hr
  -> Благодаря!

agree  Mariana Snyder
7 hrs
  -> Благодаря!

disagree  Ivan Klyunchev: Вижте долу и горе. Понеже става дума за медицина, си позволявам да не се съглася, нещо, което правя в изключително редки случаи.
18 hrs
  -> Съгласна съм, че трябва да се направи двойна проверка, което оставям на питащата.

disagree  ninevia (X): MKP/IVS - от готова бланка за епикриза.
246 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search