без Ех.

English translation: no premature beats/contractions; no extrasystoles

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:без Ех. (без екстрасистоли)
English translation:no premature beats/contractions; no extrasystoles
Entered by: zenithmaster

15:43 Sep 1, 2015
Bulgarian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / Medical history
Bulgarian term or phrase: без Ех.
От анамнеза

Обективно състояние:

Шия: ПЛВ и щитовидна жлеза не се палпират увеличени. ШВЗ – шиен венозен застой.

ССС: РСД, без Ех., АН 90/70 ммНд, Фреквенция: 90 уд/мин.

Систолен шум на върха и точката на Бодкин-Ерб.
zenithmaster
Bulgaria
No premature beats (contractions)
Explanation:
Това е по-често използваният термин в английско говорящите страни, въпреки че се използва и терминът екстрасистоли. За справка вижте в Уикипедия или в някой медицински речник. Казва се

premature ventricular beats - камерни екстрасистоли
premature atrial beats - предсърдни екстрасистоли.
Selected response from:

Dimar
Bulgaria
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5No premature beats (contractions)
Dimar
4no extrasystoles
Ekaterina Kroumova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
no extrasystoles


Explanation:
Без екстрасистоли. Отрицанието си го формулирайте, както намерите за добре.

Ekaterina Kroumova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
No premature beats (contractions)


Explanation:
Това е по-често използваният термин в английско говорящите страни, въпреки че се използва и терминът екстрасистоли. За справка вижте в Уикипедия или в някой медицински речник. Казва се

premature ventricular beats - камерни екстрасистоли
premature atrial beats - предсърдни екстрасистоли.

Dimar
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks!
Notes to answerer
Asker: Благодаря!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search