леки сили

English translation: light naval forces

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:леки сили
English translation:light naval forces
Entered by: zenithmaster

11:13 Feb 6, 2014
Bulgarian to English translations [PRO]
Art/Literary - Military / Defense / Military Units
Bulgarian term or phrase: леки сили
За да отвлече вниманието на отбраната на крайбрежието от въздушните нападения, на 26 юни е организирана съвместна операция, в която участва ударна група на отряда леки сили на Черноморския флот. Съгласно плана кораби и авиация трябва да действат едновременно към 5,30 ч. сутринта на 26 юни за унищожаване на нефтохранилището и с бой да разузнаят отбраната на румънското крайбрежие в района на Констанца.
zenithmaster
Bulgaria
light forces naval brigade
Explanation:
http://morskivestnik.com/mor_kolekcii/mor_heraldika/2005komp...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2014-02-06 11:22:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ако не става дума за бригада "Леки сили", то тогава може Light Naval Forces.
http://news.google.com/newspapers?nid=2209&dat=19420731&id=E...
Selected response from:

Denis Shepelev
Bulgaria
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fast attack craft (FAC)
Pavel Tsvetkov
4light forces
desspetrova
3light forces naval brigade
Denis Shepelev


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fast attack craft (FAC)


Explanation:
.

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря за полезното предложение!


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
light forces naval brigade


Explanation:
http://morskivestnik.com/mor_kolekcii/mor_heraldika/2005komp...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2014-02-06 11:22:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ако не става дума за бригада "Леки сили", то тогава може Light Naval Forces.
http://news.google.com/newspapers?nid=2209&dat=19420731&id=E...

Denis Shepelev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thanks!
Notes to answerer
Asker: Благодаря! Да, в случая е само "light naval forces". Не става дума за българската бригада.


2 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
light forces


Explanation:
-

desspetrova
United Kingdom
Native speaker of: Bulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search