канцел

English translation: cockpit

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:канцел
English translation:cockpit
Entered by: Albena Simeonova

12:38 Mar 29, 2015
Bulgarian to English translations [PRO]
Art/Literary - Military / Defense / Aircraft
Bulgarian term or phrase: канцел
Атакува най-лявата летяща крепост и с дълга серия я прострелва в дясното полукрило и канцела. Вижда избухването на пламъци и проточилата се черна димна следа зад бомбардировача, но няма време да проследи неговата съдба, защото сам се превръща в мишена за 4 P-38G Lightning.
zenithmaster
Bulgaria
cockpit
Explanation:
Предположение, защото Kanzel на немски е cockpit (пилотска кабина)

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2015-03-29 12:59:45 GMT)
--------------------------------------------------

Може би по-вероятно в случая е turret - като си мисля за pulpit - формата е подобна и издигната. На немски е Kanzel впрочем.
Selected response from:

Albena Simeonova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(plexiglas) panelling
petkovw
2cockpit
Albena Simeonova


Discussion entries: 10





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
cockpit


Explanation:
Предположение, защото Kanzel на немски е cockpit (пилотска кабина)

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2015-03-29 12:59:45 GMT)
--------------------------------------------------

Може би по-вероятно в случая е turret - като си мисля за pulpit - формата е подобна и издигната. На немски е Kanzel впрочем.

Albena Simeonova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(plexiglas) panelling


Explanation:
Фюзелажът е тип полумонокок, има овално сечение и се дели на три части. В първата се намира пилотската кабина, която е изцяло остъклена, а за по-добра видимост канцелът е асиметричен, като носовата част е извита надясно.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_111
    Reference: http://bg.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_111
petkovw
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search