Вранински хорст

English translation: Vranino horst

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:Вранински хорст
English translation:Vranino horst
Entered by: Krasimira Kalcheva

16:01 Oct 22, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Science - Mining & Minerals / Gems
Bulgarian term or phrase: Вранински хорст
Добруджанското въглищно находище е локализирано във Вранинския хорст.
Krasimira Kalcheva
United States
Vranino horst
Explanation:
Съгласна съм с emilia_dim. Вранински идва от с. Вранино, което се намира близо до Каварна.
Давам нов отговор, защото смятам, че в английския превод трябва да се запази името на селището.
Selected response from:

Daniela Koleva
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Vranino horst
Daniela Koleva
4Vranya horst
Natasha Stoyanova
4the Vraninski ridge
natasha stoyanova
4Vraninski Horst
emilia_dim


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vraninski Horst


Explanation:
Вранински хорст (вижте лнка по-долу) идва от наименованието на селище в североизточна България. Ще трябва да го потърсите, изглежда (може би Вранино или нещо подобно). Превода по-горе го вписах заради изискването това поле да бъде попълнено.


    Reference: http://74.125.39.104/search?q=cache:kGe4MdHr5fQJ:www.bluelin...
emilia_dim
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the Vraninski ridge


Explanation:
на изток от него са ниските склонове на сложно-устроеното валоподобно съоръжение на Добруджанския масив. На североизток, изток и югоизток, чрез Венелин-Аксаковската дислокация се оформят поредица от по-нискоразрядни структури, стъпаловидно пропадащи на юг и изток (Безводишки грабен, Вранински хорст,

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Vranino horst


Explanation:
Съгласна съм с emilia_dim. Вранински идва от с. Вранино, което се намира близо до Каварна.
Давам нов отговор, защото смятам, че в английския превод трябва да се запази името на селището.

Daniela Koleva
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasha Stoyanova
14 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vranya horst


Explanation:
Хорст си е термин, а Вранински, предполагам, идва от Враня.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-10-23 07:16:59 GMT)
--------------------------------------------------

Да, Вранински идва от Вранино, а не от Враня, така че подкрепям версията на Даниела. Давам линк към една статия с описание на района:
http://hydro.meteo.bg/proj/finalspa.pdf


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search