плодово-чаен разтоварващ режим

English translation: fruit and tea detox (diet)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:плодово-чаен разтоварващ режим
English translation:fruit and tea detox (diet)
Entered by: Yordanka Petkova

20:32 Mar 31, 2014
Bulgarian to English translations [PRO]
Art/Literary - Nutrition / Здравеопазване
Bulgarian term or phrase: плодово-чаен разтоварващ режим
Ето контекст:

За първи път български автор поставя въпроса за гладолечението и създава чисто българска система с омекотена форма на гладуване- *плодово-чайния разтоварителен режим*. Тя е съвършено различна от съществуващите досега в света, неповлияна и незаимствана от тях.

Текстът е за Щатите.
Мерси.
Yordanka Petkova
United Kingdom
fruit and tea detox (diet)
Explanation:
Макар и да не е точен превод, поред мен най-добре отразява какво се има предвид, тъй като детоксът си е точно разтоварване на организма и в момента е широко използван "модерен" термин.
Selected response from:

Maria Dimitrova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8fruit and tea detox (diet)
Maria Dimitrova
5 +4fruit and tea cleansing/purifying diet
Mariana Snyder
4fruit and tea fasting routine
Vilina Svetoslavova (X)


Discussion entries: 4





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
плодово-чаен разтоварителен режим
fruit and tea detox (diet)


Explanation:
Макар и да не е точен превод, поред мен най-добре отразява какво се има предвид, тъй като детоксът си е точно разтоварване на организма и в момента е широко използван "модерен" термин.

Maria Dimitrova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Мерси!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Silvina Gospodinova
9 mins
  -> Благодаря!

agree  Boika Koceva
9 hrs
  -> Благодаря!

agree  Ekaterina Kroumova
9 hrs
  -> Благодаря!

agree  Denis Shepelev
9 hrs
  -> Благодаря!

agree  Emilia Delibasheva
10 hrs
  -> Благодаря!

agree  zenithmaster: detox
10 hrs
  -> Благодаря!

agree  Rayna Ilieva
11 hrs
  -> Благодаря!

agree  Yavor Dimitrov
2 days 10 hrs
  -> Благодаря!

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
плодово-чаен разтоварителен режим
fruit and tea fasting routine


Explanation:
Тъй като става за гладуване и лечебен глад, мисля, че това е правилният превод.

Vilina Svetoslavova (X)
Ireland
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Thank you.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
fruit and tea cleansing/purifying diet


Explanation:
"Cleansing" is more commonly used in the States, but "purifying" works, too. Ironically, today I was interpreting during a diet-education appointment with a dietician and both term were used.

Mariana Snyder
United States
Native speaker of: Bulgarian
Notes to answerer
Asker: Thank you.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
6 hrs
  -> Благодаря!

agree  zenithmaster: fruit and tea cleanse
8 hrs
  -> Благодаря!

agree  Rayna Ilieva
9 hrs
  -> Благодаря!

agree  Yavor Dimitrov
2 days 8 hrs
  -> Благодаря!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search