"под залив"

English translation: submerged

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:"под залив"
English translation:submerged
Entered by: natasha stoyanova

11:28 Jun 4, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
Bulgarian term or phrase: "под залив"
Вторият проблем на жп разтоварището е свързан с разположението на помпеното отделение. Необяснимо защо, с изключение на помпите, разположени на пирса (където проблем е именно разположението), на всички останали възли помпите са "вкопани" в земята. При загазоване ще се образува взривоопасна смес около помпите и аварията е просто неизбежна. Ако разположим помпите на нивото на терена и като вземем под внимание височината на цистерните, то те ще са винаги "под залив". Необходимо е техническо решение за обезопасяване на "вкопаните" помпени станции.

И на друго място в текста:
Плаващ понтон за приемане и обработка на речни баржи:
Неподходящи помпи за разтоварване. Помпите, предвидени за целта, са обикновени центробежни помпи и не могат да работят освен под залив. Практически нивото на пирса е винаги по-високо от това на горивото в баржата.
A. Petrunova
Bulgaria
pumps submerged;
Explanation:
designated to work in flooded/submerged conditions
под залив = submerged
Selected response from:

natasha stoyanova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pumps submerged;
natasha stoyanova
4"under immersion"
Pavel Tsvetkov


Discussion entries: 1





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"under immersion"


Explanation:
.

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pumps submerged;


Explanation:
designated to work in flooded/submerged conditions
под залив = submerged


    Reference: http://www.google.com/search?hl=bg&q=pumps+submerged+&lr=
natasha stoyanova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: flooded/submerged
9 days
  -> Thanks, Atche84




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search