дворно място

English translation: 1. plot, garden ~, ~ of land 2. yard, garden

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:дворно място
English translation:1. plot, garden ~, ~ of land 2. yard, garden
Entered by: Christo Metschkaroff

21:46 Feb 6, 2017
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Real Estate
Bulgarian term or phrase: дворно място
Обичайната практика на фирмата e да разпределяме дворните места, върху които строим нашите сгради, като идеална част към всеки индивидуален имот. Разпределението е пропорционално на площта на имотите и се урежда документално в площообразуването на сградата или с отделна техническа експертиза за разпределяне на дворното място.
Ana_N
Bulgaria
plot; garden plot; plot of land
Explanation:
Garden plot
See at: http://www.thefreedictionary.com/Garden plot

Plot = Plot of land

Визирайки "... да разпределяме дворните места, върху които строим нашите сгради,..." = това са парцел/и, УПИ,..
Може да се прецизира и със developable plot, тъй като следващата стъпка е застрояване (къща, сграда и др. п.)...

3. http://www.imoti.info/pcgi/info.cgi?act=5&f1=0&f2=1&f3=18&f4...

4. http://www.lex.bg/forum/viewtopic.php?t=55152

ІМНО названието (garden) site / yard е с по-народно звучене... ;-)
Selected response from:

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5back yard
iargui1
4plot; garden plot; plot of land
Christo Metschkaroff
4(garden) site / yard
Yavor Dimitrov


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(garden) site / yard


Explanation:
"Yard" или "(garden) site".

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plot; garden plot; plot of land


Explanation:
Garden plot
See at: http://www.thefreedictionary.com/Garden plot

Plot = Plot of land

Визирайки "... да разпределяме дворните места, върху които строим нашите сгради,..." = това са парцел/и, УПИ,..
Може да се прецизира и със developable plot, тъй като следващата стъпка е застрояване (къща, сграда и др. п.)...

3. http://www.imoti.info/pcgi/info.cgi?act=5&f1=0&f2=1&f3=18&f4...

4. http://www.lex.bg/forum/viewtopic.php?t=55152

ІМНО названието (garden) site / yard е с по-народно звучене... ;-)


    Reference: http://www.qualityhomescostacalida.eu/vivienda/murcia/urban-...
    https://www.quora.com/What-is-floor-area-ratio-FAR
Christo Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря!

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
back yard


Explanation:
behind around on the side of the house

iargui1
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search