примерна визуализация на система за моделиране

English translation: illustrative/sample visualization of a modelling system

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:примерна визуализация на система за моделиране
English translation:illustrative/sample visualization of a modelling system
Entered by: Andrei Vrabtchev

17:56 Jan 31, 2010
Bulgarian to English translations [PRO]
Science (general)
Bulgarian term or phrase: примерна визуализация на система за моделиране
При всяка от тях задължително следва дежурното обяснение, че "научноприложната задача е в проучвателен етап" и че картите показват само "примерна визуализация на система за моделиране и прогнозиране на наводнения".
Stoyan Stoyanov
Bulgaria
illustrative/sample visualization of a modelling system
Explanation:
успех!
Selected response from:

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5illustrative/sample visualization of a modelling system
Andrei Vrabtchev
4 +1illustration of visualization of a moulding (modelling) system
4leavedClover
4exemplary visualization system for modeling
natasha stoyanova
Summary of reference entries provided
примерен
Ivan Klyunchev

Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
exemplary visualization system for modeling


Explanation:
exemplary visualization system for modeling and flood forecasting.


natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: Във въпроса е визуализация на система за, а не система за визуализация на. Моделирането може да е съставяне на математически модел в числен вид. Не бих нарекъл това визуализация, а числено представяне. Ако това се представи графично, имаме визуализация.
16 mins
  -> а системата за моделиране как показва модела - не визуално, така ли?

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
illustration of visualization of a moulding (modelling) system


Explanation:


4leavedClover
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Или пък illustrative.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Klyunchev: Moulding според мен не е моделиране в този (математически) смисъл. То е по-скоро физическо действие - формоване и т. н. По Вашата логика бих написал: an example of ...
8 mins
  -> Благодаря, съгласна съм с Вас!

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
illustrative/sample visualization of a modelling system


Explanation:
успех!

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8




Reference comments


25 mins
Reference: примерен

Reference information:
При мен във основа на различни английски текстове (не винаги оригинални) съм дописал: example, approximate, rough, suggested, exemplifying, sample.

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2010-01-31 18:32:30 GMT)
--------------------------------------------------

След преглед на англ. речници може да се добави и illustrative, което дават като синоним на exemplary, което на свой ред според някои речници рядко се използвало в горния смисъл.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2010-01-31 18:42:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ми и аз писах в същия смисъл горе: exemplary, което на свой ред според някои речници рядко се използвало в горния смисъл.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Note to reference poster
Asker: Examplary e по-скоро примерен, който служи за пример.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search