KudoZ home » Bulgarian to English » Accounting

приключване

English translation: closing balance


16:03 Aug 4, 2006
Bulgarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Bulgarian term or phrase: приключване
...sled godishnoto, mesechnoto i DDS-prikliuchvane na Schetovodno-finansovia otdel...

Kolegi, kak shte prevedete "prikljiuchvane" v kombinazia s predhodnite tri dumi?
Blagodaria i se izviniavam, che niamam kiriliza v momenta.
Emilia Delibasheva
English translation:closing balance
Explanation:
Smiatam, che tova e pravilniat termin; pri priklyuchvane na saotvetnia period, t.n. "closing balance" sluzhi za nachalen balans na sledvashita period.
Spravka -- Longman's Dictionary of Finance.
Selected response from:

Efrosina Perry
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2closing balanceEfrosina Perry
4 +1balancing
Trufev
2annual book closing
Emilia Balke


Discussion entries: 9





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prikljuchvane
balancing


Explanation:
Съгласно Английско-немско-френско-руско-български речник по управление и икономика

Trufev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: Все го забравям тоя речник ЛОЛ.
1 hr
  -> Благодаря

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
closing balance


Explanation:
Smiatam, che tova e pravilniat termin; pri priklyuchvane na saotvetnia period, t.n. "closing balance" sluzhi za nachalen balans na sledvashita period.
Spravka -- Longman's Dictionary of Finance.


    http:/
Efrosina Perry
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Thank you very much!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iolanta Vlaykova Paneva
11 mins

agree  Yavor Dimitrov: Да, това е установеният термин според колегите при мен.
2 hrs

29 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
годишно приключване
annual book closing


Explanation:
Не работя в тази област, но съм чувала термина.

Emilia Balke
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish