KudoZ home » Bulgarian to English » Business/Commerce (general)

отстранен от бизнеса

English translation: dropped-out/suspended/driven out of/forced out of/taken out of/banned from/removed from business


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:отстранен от бизнеса
English translation:dropped-out/suspended/driven out of/forced out of/taken out of/banned from/removed from business
Entered by: Veta Anton

22:00 Dec 17, 2010
Bulgarian to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Bulgarian term or phrase: отстранен от бизнеса
Две пловдивски фирми бяха отстранени от бизнеса (removed from?) с боклук.
Veta Anton
(варианти)
Explanation:
В добавка към "suspended from", което Силвина е обяснила точно, още няколко варианта:

driven out of (постепенно изтласкани чрез натиск, било законен/открит или незаконен/скрит)
forced out of (принудени да се откажат; по-скоро рязко, отколкото постепенно)
taken out of (изкарани/разкарани от бизнеса; без конотации за средствата, просто установяване на факт)
banned from (извадени от бизнеса чрез официална/формална забрана)
removed from (чисто административно: "извадени от списъка")
Selected response from:

invguy
Bulgaria
Grading comment
Thanx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2(варианти)
invguy
3suspended
Silvina Gospodinova
3dropped-out
Silvina Gospodinova


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dropped-out


Explanation:
.

Silvina Gospodinova
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Thanx for the helpful answer!


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
suspended


Explanation:
Зависи от контекста. Suspended е с нюанс на отстраняване при допуснати нарушения

Silvina Gospodinova
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Thanx for the helpful answer!


18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
(варианти)


Explanation:
В добавка към "suspended from", което Силвина е обяснила точно, още няколко варианта:

driven out of (постепенно изтласкани чрез натиск, било законен/открит или незаконен/скрит)
forced out of (принудени да се откажат; по-скоро рязко, отколкото постепенно)
taken out of (изкарани/разкарани от бизнеса; без конотации за средствата, просто установяване на факт)
banned from (извадени от бизнеса чрез официална/формална забрана)
removed from (чисто административно: "извадени от списъка")

invguy
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Grading comment
Thanx!
Notes to answerer
Asker: Thanx for the detailed and helpful answer!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
2 days 14 hrs

agree  Silvina Gospodinova
4 days