течка за клинкер на клинкертранспортьор

English translation: clinker chute

Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Bulgarian term or phrase: течка за клинкер на клинкертранспортьор
1 брой ръкавен филтър, тип "Mikro Мак” Jet, към изпускащо устройство № К10 към течка за клинкер на клинкертранспортьор на Пещ 2

Графа в таблица от документ, представляващ комплексно разрешително, издадено от МОСВ на предприятие за изграждането и експлоатацията на Инсталация за производство на циментов клинкер и такава за производството на цимент.
Pavel Tsvetkov
Bulgaria
English translation:clinker chute
Explanation:
Chute (gravity), a channel down which falling materials are guided

http://www.steppecement.com/kiln_line.php

http://www.google.com/patents/US3704873

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2013-10-19 20:11:47 GMT)
--------------------------------------------------

Спомних си, че на немски думата беше Rinne. Аз превеждах на Циментов Завод "В. Пик", Бели Извор. Няма нищо по-ценно от живата практика, колеги магистри на езиковите науки! Колегите от пещен цех и колегите "кипаджии" бяха прекрасни момчета!


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2013-10-19 20:18:08 GMT)
--------------------------------------------------

A chute can be radial, as well.
Selected response from:

xxxpalilula
United States
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4clinker chute
xxxpalilula
4loading/charging/filling spout for clinker-handling conveyor
Albena Dimitrova


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
loading/charging/filling spout for clinker-handling conveyor


Explanation:
течка (rus.) = spout, outlet

Albena Dimitrova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
clinker chute


Explanation:
Chute (gravity), a channel down which falling materials are guided

http://www.steppecement.com/kiln_line.php

http://www.google.com/patents/US3704873

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2013-10-19 20:11:47 GMT)
--------------------------------------------------

Спомних си, че на немски думата беше Rinne. Аз превеждах на Циментов Завод "В. Пик", Бели Извор. Няма нищо по-ценно от живата практика, колеги магистри на езиковите науки! Колегите от пещен цех и колегите "кипаджии" бяха прекрасни момчета!


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2013-10-19 20:18:08 GMT)
--------------------------------------------------

A chute can be radial, as well.

Example sentence(s):
  • Suitable for the cement clinker chute

    Reference: http://ip.com/patfam/en/48559251
xxxpalilula
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev
6 hrs
  -> Благодаря!

agree  Christo Metschkaroff
10 hrs
  -> Благодаря!

agree  Mark Bossanyi
12 hrs
  -> Благодаря!

agree  Andrei Vrabtchev
3 days 18 hrs
  -> Благодаря!