KudoZ home » Bulgarian to English » Engineering (general)

неразглобяеми съединения

English translation: permanent joints


12:52 Nov 6, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Bulgarian term or phrase: неразглобяеми съединения
заварчик с правоспособност "заварчик на тръби" и/или "заварчик на листов материал", притежаващ сертификат, издаден от лице, получило разрешение от Изпълнителна агенция "Българска служба по акредитация" да одобрява персонал за изпълнение на **неразглобяеми съединения**
Mark Cole
English translation:permanent joints
Explanation:
Така е преведено на EUR-Lex, ето линк:
http://74.125.39.104/search?q=cache:1aa711I2HM4J:eur-lex.eur...
Selected response from:

RottenApple
Grading comment
That'll be the one! Thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1permanent joints
RottenApple
4fixed connections
Trufev


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fixed connections


Explanation:
My suggestion.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
permanent joints


Explanation:
Така е преведено на EUR-Lex, ето линк:
http://74.125.39.104/search?q=cache:1aa711I2HM4J:eur-lex.eur...

RottenApple
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
That'll be the one! Thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: Така е и в Кратък българско-английски политехнически речник.
5 hrs
  -> Благодаря.