KudoZ home » Bulgarian to English » Forestry / Wood / Timber

отгледни сечи

English translation: thinnings


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:отгледни сечи
English translation:thinnings
Entered by: klyunchev

11:28 Aug 28, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Forestry / Wood / Timber
Bulgarian term or phrase: отгледни сечи
Класът на сортиментност не се променя, освен когато отгледните сечи могат да понижат дела на негодните за строителна дървесина стъбла.
Jivka Foster
thinnings
Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2008-09-02 12:14:43 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Източник: над 20 години превеждам за Лесотехническия университет (преди ВЛТИ). Съавтор съм на няколко стандарта в областта на дървесинознанието.
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1thinningsklyunchev
4plant/tree felling to regulate improve the growth and value of the remaining crop of treesnatasha stoyanova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plant/tree felling to regulate improve the growth and value of the remaining crop of trees


Explanation:
Отгледните сечи целят през целия период на формиране на новата генерация реголиране и подобряване на дървесния състав, създаване на благоприятни растежни условия на дърветата от главни и съпътстващи видове с добри генетични и технически качества, регулиране и подобряване на произхода на дървостоя, повишаване на специалните функции на горските екосистеми - водоохранни, защитни, рекреационни и други, повишаване на здравословното състояние и устойчивостта на насажденията на



Forest Discovery Guide Online / Glossary
evergreens See "softwood". felling Cutting down a standing tree .... stand for
the purpose of improving the growth and value of the remaining crop of trees ...
www.ifdn.com/teacher/glossary.htm - 25k -

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря! :)


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
thinnings


Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2008-09-02 12:14:43 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Източник: над 20 години превеждам за Лесотехническия университет (преди ВЛТИ). Съавтор съм на няколко стандарта в областта на дървесинознанието.

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Благодаря! :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  C_Metschkaroff: Right!
38 mins
  -> Благодаря.