Пнев. инф.

English translation: Pneumococcal infection

Bulgarian term or phrase:Пнев. инф.
English translation:Pneumococcal infection
Entered by: Angelina Galanska

11:29 Dec 29, 2016
Bulgarian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Талон за извършен профилактичен преглед - амбулаторен лист
Bulgarian term or phrase: Пнев. инф.
В точка "Направени имунизации"
Пнев. инф. (IV прием)

Става въпрос за дете на около 2 години - профилактичен преглед.
Irina Dicheva
Bulgaria
Pneumococcal infection
Explanation:
Pneumococcal infection
Selected response from:

Angelina Galanska
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Pneumococcal infection
Angelina Galanska
3pneumococcal vaccine + HIB
Ekaterina Kroumova


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pneumococcal vaccine + HIB


Explanation:
Малко е странно приемът на антипневмококовата ваксина да е даден заедно с приема на поливалентната ваксина, включваща Haemophilus influenzae type b (при това той да е обозначен самостоятелно), но четвъртият прием и на двете ваксини трябва да е направен преди двегодишна възраст. Най-добре се допитайте до специалист или вижте и останалите си данни.

Вж. за справка Синфлорикс и Пентаксим.

--------------------------------------------------
Note added at 2 heures (2016-12-29 13:55:43 GMT)
--------------------------------------------------

Другият вариант е "инф." да означава "инфекция" и ваксината да е само против пневмококова инфекция. Ако освен това на детето е поставена и петвалентна ваксина 4-ти прием, значи предишният ми отговор отпада. При всички случаи до двегодишна възраст и двете ваксини трябва да се били поставени.


Ekaterina Kroumova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 236

8 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Pneumococcal infection


Explanation:
Pneumococcal infection


    https://en.wikipedia.org/wiki/Pneumococcal_infection
Angelina Galanska
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4