отпадна патология

English translation: paretic pathology

Bulgarian term or phrase:отпадна патология
English translation:paretic pathology
Entered by: etale

22:17 Feb 25, 2018
Bulgarian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Bulgarian term or phrase: отпадна патология
Из епикриза на пациент: "Без отпадна и съдова патология"
etale
paretic pathology
Explanation:
Или deviations, abnormalities. Нивото на сигурност е поради недостатъчния контекст. Иначе: "Отпадна симптоматика значи па­ре­тич­ни про­яви в крайни­ци­те, нарушение на ежедневните движения, невъзможност за определени движения."
http://www.puls.bg/forum/viewtopic.php?t=16005

Като цяло отпадната симптоматика е неврологично състояние.
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4No listlessness or vascular pathology
Nelly Keavney
3 -1paretic pathology
Ekaterina Kroumova


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
paretic pathology


Explanation:
Или deviations, abnormalities. Нивото на сигурност е поради недостатъчния контекст. Иначе: "Отпадна симптоматика значи па­ре­тич­ни про­яви в крайни­ци­те, нарушение на ежедневните движения, невъзможност за определени движения."
http://www.puls.bg/forum/viewtopic.php?t=16005

Като цяло отпадната симптоматика е неврологично състояние.

Ekaterina Kroumova
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nelly Keavney: не намирам термин "paretic pathology" paretic - a person afflicted with paresis (partial paralysis)
8 hrs
  -> Paretic не е само съществително, означаващо човек. В основата си е прилагателно от paresis. А че не намирате комбинацията - не е задължително нашите и чуждестранните лекари да имат еднаква форма на изразяване.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
No listlessness or vascular pathology


Explanation:
терминът "listlessness" се превежка като "умора, отпадланост"

Nelly Keavney
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 3