KudoZ home » Bulgarian to English » Tech/Engineering

млевни продукти

English translation: flour-grinding products


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:млевни продукти
English translation:flour-grinding products
Entered by: Natalie

12:39 Oct 8, 2001
Bulgarian to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Bulgarian term or phrase: млевни продукти
Не
Maya.P
flour-grinding products
Explanation:
Макар че на мене не ми харесва точно products, нито пък goods.
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
Не знам защо не ви харесва продукти, но в случая става въпрос именно за това - резултат от дадено произвоство. Те още не са стоки (wares, goods). Стават такива в момента на предлагането им на пазара в съответна опаковка. В случая са само някакви субстанции, събирани в едни огромни бункери, ....е, поне доколкото съм ги виждала:-)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5допълнение
Natasha Stoyanova
4 +1flour-grinding products
Natasha Stoyanova
4milling productsLudwig Chekhovtsov
4meal products
mayakal


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
milling products


Explanation:


Сайт www.mill.ru
"St. - Petersburg Milling Plant". Products

...At present the complex occupies a leading place in the Saint Petersburg and Leningrad region market in the sphere of production and delivery of milling products...

http://www.mill.ru/english/production.shtml



    Reference: http://www.mill.ru/english/production.shtml
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
flour-grinding products


Explanation:
Макар че на мене не ми харесва точно products, нито пък goods.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 52
Grading comment
Не знам защо не ви харесва продукти, но в случая става въпрос именно за това - резултат от дадено произвоство. Те още не са стоки (wares, goods). Стават такива в момента на предлагането им на пазара в съответна опаковка. В случая са само някакви субстанции, събирани в едни огромни бункери, ....е, поне доколкото съм ги виждала:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P: Добре, дайте предложение какво да пиша вместо products
11 hrs
  -> Мисля, че wares ми звучи най-добре, в краен случай:goods.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
meal products


Explanation:
grain and meal products = зърнени и млевни продукти
Мрежата е пълна с този израз -



    1070 google hits
mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
допълнение


Explanation:
В мн. число ware също означава стоки или производствени продукти - това е причината за моето предложение.:)

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 52