KudoZ home » Bulgarian to German » Forestry / Wood / Timber

административно-битова част с кохубационна колона

German translation: Kohobationskolonne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:кохобационна колона
German translation: Kohobationskolonne
Entered by: Ludmilla Eimer

17:09 Feb 3, 2009
Bulgarian to German translations [PRO]
Forestry / Wood / Timber
Bulgarian term or phrase: административно-битова част с кохубационна колона
Тук става въпрос за инсталация за преработка на етерично-маслени култури. Може ли някой да помогне с думата "кохубационна колона".

Благодаря предварително!
Ludmilla Eimer
Germany
Administrations- und Wohngebäude (?) mit Kohobationskolonne
Explanation:
http://www.google.de/search?hl=de&client=firefox-a&rls=org.m...

Не знам, за каква "част" точно става дума. Предполагам, че е сграда.
Selected response from:

xxxbibienne
Grading comment
Благодаря за помощта! Благодаря и за интересната дискусия. "Kohobationskolonne" би бил според моя контекст най-правилният избор.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1Destillationskolonne
C_Metschkaroff
3виж по-долуcvetana
3 -1Administrations- und Wohngebäude (?) mit Kohobationskolonnexxxbibienne


Discussion entries: 12





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Administrations- und Wohngebäude (?) mit Kohobationskolonne


Explanation:
http://www.google.de/search?hl=de&client=firefox-a&rls=org.m...

Не знам, за каква "част" точно става дума. Предполагам, че е сграда.

xxxbibienne
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря за помощта! Благодаря и за интересната дискусия. "Kohobationskolonne" би бил според моя контекст най-правилният избор.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  C_Metschkaroff: Verwaltungsgebäude !!!
1 hr
  -> Това са синоними!!!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
виж по-долу


Explanation:
Kohobation (frz.), bei der Gewinnung ätherischer Öle das nochmalige Destillieren des mit der Pflanzensubstanz destillierten Wassers mit frischer Pflanzensubstanz.
доколкото разбрах тези колони се използват за вторична дестилация. може би Destillationsturm би могло да помогне в търсенето

cvetana
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  C_Metschkaroff: Ректификационна колона (кула) е Destillationskolonne! Industrial distillation is typically performed in large, vertical cylindrical columns known as distillation towers or distillation columns ... ето Ви калката "кула" ;-)
52 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Destillationskolonne


Explanation:
Намерих я! ;-) Вж. Въпроса, а от него и отговора ми! (Може ли някой да помогне с думата "кохубационна колона" - Destillationskolonne!!! А за предходната част от питанието: Verwaltungsgebäude! ... Не знам как да разбирам двупосочния въпрос (както и колегата г-н Клюнчев!). Предполагам, че г-жа Аймер е поприбързала... (вероятно поради неточното задание...)

C_Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxbibienne: http://www.phoenix-arzneimittel.de/spag1.htm (Die einfache Destillation ist bekannt. Die Kohobation ist eine Mehrfachdestillation, bei der das Destillat immer wieder auf den Rückstand in den Destillationskolben zurückgegeben und dann wieder abdestilliert)
1 hr
  -> Neutral: "Die Kohobation ist eine Mehrfachdestillation, bei ..." - Права сте, но не обърквайте "процес, метод, способ Kohobation" със техн. приспособления, в които се прилага този способ на вторично, и третично и тн. пречистване на изходния продукт...