KudoZ home » Bulgarian to Greek » Architecture

трамбовка

Greek translation: Μηχανικός δονητής εδάφους


22:43 Mar 30, 2008
Bulgarian to Greek translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Architecture
Bulgarian term or phrase: трамбовка
Договор за наем на движими вещи

Въпросната трамбовка спада към графата "Машини", заедно с хидравличен чук и бетонобъркачка.
Da_jivee
Greek translation:Μηχανικός δονητής εδάφους
Explanation:
машина която се използва за пресоване на земята-Внимание задължително с думата εδάφους иначе може да се разбере по друг начин...:)))))
Selected response from:

Spiros Christaras
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Μηχανικός δονητής εδάφους
Spiros Christaras
3κυλίνδρωση
Metodi Gerasimov


  

Answers


2 days8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κυλίνδρωση


Explanation:
вероятно за машината да има друга дума.

Metodi Gerasimov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Μηχανικός δονητής εδάφους


Explanation:
машина която се използва за пресоване на земята-Внимание задължително с думата εδάφους иначе може да се разбере по друг начин...:)))))

Spiros Christaras
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Metodi Gerasimov: хахаха, съгласен съм. И за машината, и за забележката!
4 mins
  -> Μεγάλη δουλειά η δόνηση Μετόντι...χαχα