KudoZ home » Bulgarian to Russian » Law (general)

Обхват на закона

Russian translation: Сфера действия закона

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:Обхват на закона
Russian translation:Сфера действия закона
Entered by: nataliya79

14:17 Dec 1, 2016
Bulgarian to Russian translations [PRO]
Law (general) / закон об управлении многоэтажной собственности
Bulgarian term or phrase: Обхват на закона
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Обхват на закона
Чл. 1. Този закон урежда обществените отношения, свързани с управлението на общите части на сгради в режим на етажна собственост, както и правата и задълженията на собствениците и обитателите на самостоятелни обекти или на части от тях.
nataliya79
Bulgaria
Сфера действия закона
Explanation:
http://www.consultant.ru/document/cons_doc_LAW_45494/5bc9abc...
Selected response from:

Denis Shepelev
Bulgaria
Grading comment
Спасибо.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4сфера применения закона
Valtronic
4Сфера действия закона
Denis Shepelev


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Сфера действия закона


Explanation:
http://www.consultant.ru/document/cons_doc_LAW_45494/5bc9abc...


Denis Shepelev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Спасибо.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
сфера применения закона


Explanation:
Вариант

Example sentence(s):
  • Сфера применения настоящего Федерального закона

    Reference: http://www.consultant.ru/document/cons_doc_LAW_144624/ea6152...
Valtronic
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian