ambulància medicalitzada

English translation: mobile ICU (ambulance)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Catalan term or phrase:ambulància medicalitzada (UCI mòbil)
English translation:mobile ICU (ambulance)
Entered by: Jon Zuber (X)

13:26 Jan 22, 2002
Catalan to English translations [PRO]
Medical / emergency medical equipment
Catalan term or phrase: ambulància medicalitzada
També hi va intervenir una ambulància medicalitzada dels bombers de la Generalitat de Catalunya.
En tot moment es va garantir l'assistència mèdica i el transport sanitari als lesionats, i sota cap concepte es va produir una demora en l'arribada dels recursos assistencials, malgrat que els accessos estaven col·lapsats.
Jon Zuber (X)
Mobile ICU (ambulance)
Explanation:
Bon dia. Ambulancia medicalitzada o UVI mòbil: Mobile ICU (Intensive Care Unit) ambulance, for the transport of the critically ill. El enllaç espanyol (amb perdó) 1 dona una llista dels extras : "Ambulancia medicalizada (UVI-móvil) :
Ambulancia asistencial provista con personal colegiado (Medico y D.U.E) y T.T.S especializados. El equipamiento se diferencia del resto de ambulancias al contar con un desfibrilador, respirador, colchon de vacio, ferulas... y más material especifico." El enllaç 2 es una mostra amb referència amb els "mobile icus".
Bona sort :-)
Selected response from:

Paul Roige (X)
Spain
Grading comment
Moltes gràcies. Vaja adjectiu per anomenar-lo, eh?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Mobile ICU (ambulance)
Paul Roige (X)
3an ambulance with paramedics/medical staff
Martin Perazzo


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
an ambulance with paramedics/medical staff


Explanation:
I believe it's just a roundabout way of saying that the ambulance had qualified doctors or paramedics on board (instead of just the driver & assistant, which is often the case here in Catalonia).

Martin

Martin Perazzo
Spain
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 177

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Mobile ICU (ambulance)


Explanation:
Bon dia. Ambulancia medicalitzada o UVI mòbil: Mobile ICU (Intensive Care Unit) ambulance, for the transport of the critically ill. El enllaç espanyol (amb perdó) 1 dona una llista dels extras : "Ambulancia medicalizada (UVI-móvil) :
Ambulancia asistencial provista con personal colegiado (Medico y D.U.E) y T.T.S especializados. El equipamiento se diferencia del resto de ambulancias al contar con un desfibrilador, respirador, colchon de vacio, ferulas... y más material especifico." El enllaç 2 es una mostra amb referència amb els "mobile icus".
Bona sort :-)


    Reference: http://emergencias.iespana.es/emergencias/index2.htm
    Reference: http://memphis.bcentral.com/memphis/stories/1998/11/30/small...
Paul Roige (X)
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in pair: 184
Grading comment
Moltes gràcies. Vaja adjectiu per anomenar-lo, eh?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Flavio Ferri-Benedetti: Molt bé :)
35 mins
  -> espanyolada total, em sembla... :-))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search