KudoZ home » Catalan to English » Art/Literary

cromatisme en daurats

English translation: chromatism in golden tones


20:33 Jan 6, 2002
Catalan to English translations [PRO]
Art/Literary / gilding, interior decoration, Josep Maria Jujol
Catalan term or phrase: cromatisme en daurats
"El baldaquí-lampadari és encara avui en dia la maqueta que Gaudí i Jujol van fer com a eina de treball. S’ha d’observar des de l’entrada principal per poder apreciar com emmarca la imatge gòtica de la Verge dins l’absis. La fragilitat i subtilesa d’aquesta gran làmpada així com el **cromatisme en daurats** són característics de l’obra jujoliana, inserida dins el context de Gaudí amb autonomia pròpia. De la col·laboració entre Jujol i Gaudí van néixer treballs esplèndids que fins fa pocs anys s’atribuïen només a Gaudí. Els treballs de Jujol a la Catedral de Palma en són una mostra.
xxxJon Zuber
English translation:chromatism in golden tones
Explanation:
none
Selected response from:

Hazel Whiteley
Grading comment
Thanks, Hazel. I wouldn't put it exactly like that, but now I know what it means, and that it doesn't refer specifically to gilding.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4golden shades
Ariadna Castillo González
4chromatism in golden tones
Hazel Whiteley


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chromatism in golden tones


Explanation:
none


    Reference: http://diccionarios.com
Hazel Whiteley
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 63
Grading comment
Thanks, Hazel. I wouldn't put it exactly like that, but now I know what it means, and that it doesn't refer specifically to gilding.

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
golden shades


Explanation:
Just another option.


Ariadna Castillo González
Hong Kong
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in pair: 18