KudoZ home » Catalan to English » Bus/Financial

.....comptabilitzar l'estudi ........................

English translation: to take into account....


00:47 Feb 22, 2002
Catalan to English translations [PRO]
Bus/Financial
Catalan term or phrase: .....comptabilitzar l'estudi ........................
 La línia de recerca d'història de la empresa s'ha caracteritzat per comptabilitzar l'estudi del cas, és a dir, d'algunes empreses industrials o financeres específiques, amb el tractament agregat dels diferents sectors productius que componen la activitat industrial. L'arc temporal tractat s'endinsa en els orígens de l'entramat industrial català i espanyol en el segle XVIII i es remunta fins l'actualitat. En el ventall d'empreses i sectors productius analitzats ocupen un lloc privilegiat el Ferrocarril, el sector tèxtil llaner i cotoner, la industria química, el paper, etcètera.

That's the context above. This sentences below is the tricky part, I would appreciate an attempt at teh entire phrase, as I can't seem to get my head around it...


La línia de recerca d'història de la empresa s'ha caracteritzat per comptabilitzar l'estudi del cas, és a dir, d'algunes empreses industrials o financeres específiques...
xxxLia Fail
Spain
English translation:to take into account....
Explanation:
none
Selected response from:

Thierry LOTTE
Grading comment
Thanks
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4to take into account....
Thierry LOTTE
3"The company's research line sets apart by asseting each case study, that's to say, ......
kirchner


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to take into account....


Explanation:
none

Thierry LOTTE
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 14
Grading comment
Thanks

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
"The company's research line sets apart by asseting each case study, that's to say, ......


Explanation:
I go on here (run out of room to write above):
the ones corresponding to a number of industrial or financial companies".


Not quite sure thought , but I'might be in "the line"
hope I've been helpful


kirchner
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 1