KudoZ home » Catalan to English » Other

accions

English translation: shares in an artificial reservoir


20:27 Jan 8, 2002
Catalan to English translations [PRO]
Catalan term or phrase: accions
I find it hard to imagine these were shares in a swamp ...

"La casa va ser donada per Gaudí a la parròquia de Riudoms, juntament amb dues peces de terra i sis accions del pantà de Riudecanyes, amb la finalitat de fer una fundació en memòria del seu pare, i sota l’advocació de la Mare de Déu de Montserrat."
xxxJon Zuber
English translation:shares in an artificial reservoir
Explanation:
Have a look at this reference, Jon, and you'll see the pantà. It's not a swamp. I hope this makes a wee bit more sense!

Sort!

Sheila



Pantà de Riudecanyes
... kg. que aniria de Riudecanyes a Barcelona. La pluviometria ... de pagar el cost del pantà,
entre altres cases, es ... visitants del que gaudí el nostre pantà: el ...
www.riudecanyes.altanet.org/ajtms/riudecanyes/cencul/pant.h... - 6k - En caché - Páginas similares
[PDF] BUTLLETÍ OFICIAL
Formato de archivo: PDF/Adobe Acrobat - Versión en HTML
... ALTRES ORGANISMES 23 EMATSA - Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona, SA
Comunitat de Regants del Pantà de Riudecanyes DIPUTACI Ó DE TARRAGONA SUMARI ...
www.altanet.org/bop/pdf/1998/19980611.pdf - Páginas similares


[PDF] BOP 284 / 12-12-2000
Formato de archivo: PDF/Adobe Acrobat - Versión en HTML
... 23 ENTITATS, SOCIETATS I ALTRES ORGANISMES 24 Comunitat de Regants del Pantà de
Riudecanyes DIPUTACI Ó DE TARRAGONA web: http://bop.altanet.org SUMARI Page 2. ...
www.altanet.org/bop/pdf/2000/20001212.pdf - Páginas similares
[ Más resultados de www.altanet.org ]
Selected response from:

Sheila Hardie
Spain
Grading comment
Thanks, Sheila. That does make more sense.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4shares in an artificial reservoir
Sheila Hardie
1six portions / shares
Hazel Whiteley


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
six portions / shares


Explanation:
I think he was given a share of the swamp. The problem is really the SIX aspect of it.

I thought maybe since a swamp is worth more money than the average mortal can pay, it was divided into parts and sold separately (?!)

I'm absolutely guessing!

Hazel Whiteley
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 63

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shares in an artificial reservoir


Explanation:
Have a look at this reference, Jon, and you'll see the pantà. It's not a swamp. I hope this makes a wee bit more sense!

Sort!

Sheila



Pantà de Riudecanyes
... kg. que aniria de Riudecanyes a Barcelona. La pluviometria ... de pagar el cost del pantà,
entre altres cases, es ... visitants del que gaudí el nostre pantà: el ...
www.riudecanyes.altanet.org/ajtms/riudecanyes/cencul/pant.h... - 6k - En caché - Páginas similares
[PDF] BUTLLETÍ OFICIAL
Formato de archivo: PDF/Adobe Acrobat - Versión en HTML
... ALTRES ORGANISMES 23 EMATSA - Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona, SA
Comunitat de Regants del Pantà de Riudecanyes DIPUTACI Ó DE TARRAGONA SUMARI ...
www.altanet.org/bop/pdf/1998/19980611.pdf - Páginas similares


[PDF] BOP 284 / 12-12-2000
Formato de archivo: PDF/Adobe Acrobat - Versión en HTML
... 23 ENTITATS, SOCIETATS I ALTRES ORGANISMES 24 Comunitat de Regants del Pantà de
Riudecanyes DIPUTACI Ó DE TARRAGONA web: http://bop.altanet.org SUMARI Page 2. ...
www.altanet.org/bop/pdf/2000/20001212.pdf - Páginas similares
[ Más resultados de www.altanet.org ]


Sheila Hardie
Spain
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 769
Grading comment
Thanks, Sheila. That does make more sense.