KudoZ home » Catalan to Spanish » Other

bequerut

Spanish translation: picudo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Catalan term or phrase:bequerut
Spanish translation:picudo
Entered by: Lavinia Pirlog

19:22 Jan 10, 2003
Catalan to Spanish translations [Non-PRO]
/ fauna balear
Catalan term or phrase: bequerut
Els banyarriquers, cuques de llum, periols, bequeruts, escarabats merders, etc. tots ells tenen un paper ecològic molt important en la dinàmca de reciclatge de nutrients.

Gracias,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
picudo
Explanation:
Hiperdiccionari:

bequerut: m i f entom Dit dels coleòpters curculiònids que tenen un rostre o bec molt llarg.

picudo (DRAE): insecto muy dañino que destruye la planta del algodón.

Espero que te ayude.
Selected response from:

odisea
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1picudoodisea
3potser et serveix...
Maria Rosich Andreu


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
potser et serveix...


Explanation:
saber que el bequerut és el mateix que el becadell, que segons l'enciclopèdia és "gallinago gallinago" - potser ho pots trobar en algun lloc utilitzant el nom tècnic

Bona sort!

Maria Rosich Andreu
Spain
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 36

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
picudo


Explanation:
Hiperdiccionari:

bequerut: m i f entom Dit dels coleòpters curculiònids que tenen un rostre o bec molt llarg.

picudo (DRAE): insecto muy dañino que destruye la planta del algodón.

Espero que te ayude.

odisea
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Egmont
67 days