KudoZ home » Catalan to Spanish » Other

port segur

Spanish translation: refugio (en este contexto)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Catalan term or phrase:port segur
Spanish translation:refugio (en este contexto)
Entered by: Martin Perazzo

09:52 Dec 17, 2003
Catalan to Spanish translations [Non-PRO]
Catalan term or phrase: port segur
La guerra freda, entre els productors i distribuidos del món de l'alimentació fa que el consumidor trontolli, es maregi, es despisti i no trobi port segur.
Sandra García Alonso
Spain
refugio
Explanation:
En castellano, la traducción literal sería "puerto seguro", aunque yo prefiero "refugio" en este contexto.

Espero que te ayude.

Martín
Selected response from:

Martin Perazzo
Spain
Grading comment
Moltes gràcies per la teua ajuda. Jo savia que era "puerto seguro" literalment però no volia això. Moltes gràcies perquè m'has ajudat molt. Un salut.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5puerto seguroAleksandar Simonovic
5refugioMartin Perazzo


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
refugio


Explanation:
En castellano, la traducción literal sería "puerto seguro", aunque yo prefiero "refugio" en este contexto.

Espero que te ayude.

Martín

Martin Perazzo
Spain
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Moltes gràcies per la teua ajuda. Jo savia que era "puerto seguro" literalment però no volia això. Moltes gràcies perquè m'has ajudat molt. Un salut.

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
puerto seguro


Explanation:
Pues ,esto es la traduccion literal.

Aleksandar Simonovic
Serbia and Montenegro
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat