troškovnik

English translation: bill of quantities, cost estimate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:troškovnik
English translation:bill of quantities, cost estimate
Entered by: BUZOV

07:52 Apr 1, 2005
Croatian to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Croatian term or phrase: troškovnik
Koji je najčešči izraz za troškovnik u poslovnom jeziku (ako se radi o velikim firmama)
anna
bill of quantities, cost estimate
Explanation:
... bilo je na pitanjima.
Možda da potražite u rječnicima gospođa Gordane Podvezanec i Vesne Stanković.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 34 mins (2005-04-01 15:27:23 GMT)
--------------------------------------------------

PREDMJER je u hrvatskom nešto drugo (odnosi se ena mjere, mjerenja):
Primjer:
http://web.vtszg.hr/gradjevina/Organizacija gradenja.htm
Tehničko veleučilište u Zagrebu
---------
Vježbe:
1. Dokaznica mjera (predmjer radova), 2. Iskaz materijala, 3. Izbor strojeva i opreme, 4. Izbor učinaka strojeva, usklađivanje rada u grupi, sastav radnih grupa, 5. Analiza strukture mrežnog plana, 6. Lista aktivnosti sa proračunom trajanja aktivnosti, 6. Mrežni dijagram sa izvršenom vremenskom analizom (PDM metoda),
7. Gantogram, 8. Histogram, 9. Proračun smještajnih kapaciteta radne snage, 10.Proračun skladišnih prostora,
11. Shema gradilišta, 12. Analize cijena, 13. Troškovnik
-------------
Predavanja:

Uvod u organizaciju građenja, organizacija građevinskih procesa, projekt organizacije građenja, organizacija gradilišta, planiranje dinamike izvođenja radova, standardi i normativi u građevinarstvu, proračun troškova i cijena građenja, građevinska regulativa, zaštita na radu, osnove upravljanja građevinskim projektima.

Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
thnx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2bill of quantities, cost estimate
BUZOV
5estimate
John Farebrother
4 +1budget
Miomira Brankovic


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
troškovnik
budget


Explanation:
Pored onoga što je Željko predložio:
Budget - Estimated total expenditure divided into subject categories and arranged by principal heads of expenditure.
Budget generally refers to a list of all planned expenses.
http://www.websters-online-dictionary.org/definition/budget


Miomira Brankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BUZOV
2 hrs
  -> Hvala, Željko. Nadam se da će anna znati šta da izabere zavisno od konteksta.

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
troškovnik
bill of quantities, cost estimate


Explanation:
... bilo je na pitanjima.
Možda da potražite u rječnicima gospođa Gordane Podvezanec i Vesne Stanković.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 34 mins (2005-04-01 15:27:23 GMT)
--------------------------------------------------

PREDMJER je u hrvatskom nešto drugo (odnosi se ena mjere, mjerenja):
Primjer:
http://web.vtszg.hr/gradjevina/Organizacija gradenja.htm
Tehničko veleučilište u Zagrebu
---------
Vježbe:
1. Dokaznica mjera (predmjer radova), 2. Iskaz materijala, 3. Izbor strojeva i opreme, 4. Izbor učinaka strojeva, usklađivanje rada u grupi, sastav radnih grupa, 5. Analiza strukture mrežnog plana, 6. Lista aktivnosti sa proračunom trajanja aktivnosti, 6. Mrežni dijagram sa izvršenom vremenskom analizom (PDM metoda),
7. Gantogram, 8. Histogram, 9. Proračun smještajnih kapaciteta radne snage, 10.Proračun skladišnih prostora,
11. Shema gradilišta, 12. Analize cijena, 13. Troškovnik
-------------
Predavanja:

Uvod u organizaciju građenja, organizacija građevinskih procesa, projekt organizacije građenja, organizacija gradilišta, planiranje dinamike izvođenja radova, standardi i normativi u građevinarstvu, proračun troškova i cijena građenja, građevinska regulativa, zaštita na radu, osnove upravljanja građevinskim projektima.



BUZOV
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
thnx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  danijela: bill of quantities definitely
46 mins
  -> Hvala

neutral  agram: ako se radi o troškovnmiku koji se odnosi na zaračunate troškove: bill of charges, ako je pak riječ o predračunu troškove : cost estimate
1 hr
  -> Hvala . . U HR se pojam 'troškovnik' uglavnom primjenjivao za građevinske radove (uz građev. dozvolu, npr), a 'predračun' za vrijednost roba i/ili usluga ...

neutral  Miomira Brankovic: Cost estimate svakako, ali zar nije bill of quantities ono što se kod nas naziva predmer (spisak vrsta materijala sa planiranim količinama utroška za određenu svrhu)? Troškovnik je finansijski pregled.
4 hrs
  -> Pa jest i financijski pregled, ali ujedno sa specifikacijom vrsta i količina potrebnih materijala (tol'ko cigle, onoliko crijepa - po tim i tim cijenama) ... valjda precizniji naziv ovisi i o vrsti posla ...gradnja kuće ili consluting usluge...

agree  Marija Vujosevic Caric
5 hrs
  -> Hvala

2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
troškovnik
estimate


Explanation:
Kad preduzetnik preda ponudu za radove, mora ukljuciti estimate troskova rada. Kad je rad vec u toku, onda se koristi budget za kontroliranje troskova.

John Farebrother
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: English




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search