javnobilježnički prisjednik

English translation: notary public associate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:javnobilježnički prisjednik
English translation:notary public associate
Entered by: Kolumbina Benčević Tomljanović

13:19 Jul 3, 2012
Croatian to English translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / javnobilježnička ovjera
Croatian term or phrase: javnobilježnički prisjednik
javnobilježnički prisjednik, mr. sc. A. P.

(imam mogućnosti Notarial Assessor, trainee notary, junior notary, ali koliko znam ovaj gospodin nije junior...)
ili možda Deputy Notary Public ?
Nikad nisam sigurna oko ovih stvari.
Maja Čaprić
Croatia
notary public associate
Explanation:
meni se to čini najprikladnijim izrazom i

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2012-07-03 13:23:22 GMT)
--------------------------------------------------

iz prakse vidim da radi sve isto što i javni bilježnik, osim sastavljanja izvornih isprava
Selected response from:

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Grading comment
hvala, ovo mi se čini najbolje rjesenje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1trainee notary
Sanja Staklenac
4(Public) Notary Assessor
Lea Lozančić
4notary public associate
Kolumbina Benčević Tomljanović


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notary public associate


Explanation:
meni se to čini najprikladnijim izrazom i

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2012-07-03 13:23:22 GMT)
--------------------------------------------------

iz prakse vidim da radi sve isto što i javni bilježnik, osim sastavljanja izvornih isprava

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala, ovo mi se čini najbolje rjesenje

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
trainee notary


Explanation:
Prijedlog


    Reference: http://ec.europa.eu/internal_market/qualifications/regprof/i...
    Reference: http://www.notariesoflondon.com/index.php?main_page=page&id=...
Sanja Staklenac
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lea Lozančić: tako je sanja, Notary Public Trainee
20 mins
  -> Hvala, Lea.

neutral  Kolumbina Benčević Tomljanović: to bi prije bio vježbenik
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(Public) Notary Assessor


Explanation:
Ovo što sam našla možda pomogne


    Reference: http://www.facultyoffice.org.uk/Notaries4.18.html
    Reference: http://www.vaic.hr/hr/company-members/marija-dvornicic
Lea Lozančić
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search