sklopovi

English translation: assemblies (sets)

18:33 May 22, 2013
Croatian to English translations [PRO]
Construction / Civil Engineering / floating platform
Croatian term or phrase: sklopovi
Činjenica da su plutajuće platforme od umjetno zamrznute vode izuzetno velikih dimenzija i mase ogromne količine zaleđene vode, uvjetuje da plutajući dokovi za proizvodnju tih plutajućih platformi, s balastnim tankom i kalupom oplate, moraju također biti takvih dimenzija da bi se takve platforme mogle proizvoditi u tim plutajućim dokovima, koji trebaju biti s takvim tehničkim rješenjima svih sustava, sklopova i velikog broja sastavnih dijelova velikih dimenzija koji udovoljavaju zahtjevima koji iz toga proistječu.

Dakle, tehničkim rješenjem plutajućeg doka za proizvodnju plutajuće platforme umjetnim zamrzavanjem vode, odnosno kalupa oplate s balastnim tankom kao sastavnim sklopovima spomenutog doka, treba biti moguće postizavati proizvodnju plutajućih platformi umjetnim zamrzavanjem vode bez obzira da se radi o plutačućim platformama enormno velikih dimenzija i mase ogromne količine zaleđene vode.
bjuric2
English translation:assemblies (sets)
Explanation:
prilično sam siguran, barem bih ja svakako upotrijebio tu riječ
Selected response from:

Davor Ivic
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2assemblies (sets)
Davor Ivic
4 +1assembly
Tomislav Patarčić


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
assembly


Explanation:
Ne bi bilo loše da traženi izraz navodite u jdnini kako bi se lakše pretraživalo.

Inače, u ovom drugom pasusu je to možda i podsklop, tj subassembly.

Tomislav Patarčić
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lejla Gadzo
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
assemblies (sets)


Explanation:
prilično sam siguran, barem bih ja svakako upotrijebio tu riječ

Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lejla Gadzo
2 hrs

agree  Bojan Grbikj
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search