studomat

English translation: Studomat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:studomat
English translation:Studomat
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

19:19 Feb 26, 2014
Croatian to English translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / transcript of records
Croatian term or phrase: studomat
jednostavno tako, gledala sam na stranicama ISVU ali nema na engleskom.
Svaka pomoć dobrodošla.
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Studomat
Explanation:

Studomat je aplikacija za studente kao dio Informacijskog sustava visokih učilišta (ISVU) s pomoću koje studenti mogu prijavljivati ispite, imati uvid u svoje ocjene, vršiti upis na studij i druge radnje vezane uz studiranje na Fakultetu. Za pristup aplikaciji Studomat potrebno je imati korisničko ime i lozinku koju student dobiva prilikom prvog upisa na Fakultet.
http://www.efos.unios.hr/en/students/studomat/

Budući da se radi o nazivu aplikacije, ne prevodi se. Isto kao što ni ne prevodimo aplikacije kao Skype, Viber, Face Time i sl.
Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Studomat
Ratko Rebic
4ISVU/HEMIS
tihana1


Discussion entries: 2





  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Studomat


Explanation:

Studomat je aplikacija za studente kao dio Informacijskog sustava visokih učilišta (ISVU) s pomoću koje studenti mogu prijavljivati ispite, imati uvid u svoje ocjene, vršiti upis na studij i druge radnje vezane uz studiranje na Fakultetu. Za pristup aplikaciji Studomat potrebno je imati korisničko ime i lozinku koju student dobiva prilikom prvog upisa na Fakultet.
http://www.efos.unios.hr/en/students/studomat/

Budući da se radi o nazivu aplikacije, ne prevodi se. Isto kao što ni ne prevodimo aplikacije kao Skype, Viber, Face Time i sl.

Ratko Rebic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LogosART: ILI: studomat application ili studomat http://bib.irb.hr/datoteka/123426.2003ITI.pdf
1 min
  -> Hvala! Slažem se. S time da se koristi veliko početno slovo. Dobar izvor. LP!

agree  Alison Kapor (X): I agree, I wouldn't translate this, and I'd use a capital letter for it in English.
4 hrs
  -> Thanks! I agree with you too.

2 days 14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ISVU/HEMIS


Explanation:
sustav visokog obrazovanja u zemljama članicama Europske unije se zove tzv. HEMIS – Higher Education Management Information System, a to je ekvivalent ISVU - Informacijskom sustavu visokih učilišta, tj. Studomat.



    Reference: http://www.ttf.unizg.hr/index.php?str=545&lang=en
    Reference: http://sr.scribd.com/doc/106862657/Studomat
tihana1
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search