profesor klavira

English translation: Piano teacher

10:37 Jan 24, 2017
Croatian to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / diploma
Croatian term or phrase: profesor klavira
Moram prevesti diplomu - studij klavira, stručno zvanje - akademski muzičar klavirist i profesor klavira.

Ovaj me profesor uvijek muči da mi zlo dođe od toga.


Hvala unaprijed.

Laura
Laura1
English translation:Piano teacher
Explanation:
Pozdrav svima,

definitivno se slažem da je najbolji izraz ipak teacher. Kako mi imamo svoje razloge da vrijednujemo puno razliku između nastavnika, profeosra i magistra itd. kod njih ipak to nije tako. Postoje i kod njih te nivalacije, ali nisu toliko istaknute kroz titule kad je u pitanju muzički instrument. Piano teacher je osoba koja podučava nekog sviranju klavira bez obzira koji nivo edukacije posjeduje. To se kod njih izražava na drugi način i nećete nikog uvrijediti ako nazovete teacher za razliku od nas.

To je moje mišljenje bazirano na ličnom iskustvu i shvatanju. Link ispod može više objasniti.

Sretno :)
Selected response from:

Sanjin Mujkic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala. Laura

BA definitivno nije jer je prema potvrdi o izjednačavanju ona magistra...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Piano teacher
Sanjin Mujkic
3 +1Master of Education in Music (piano)
Kolumbina Benčević Tomljanović
3 -1B.A. Piano Teacher/ Piano Teacher - B.A.
Lingua 5B


Discussion entries: 6





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
B.A. Piano Teacher/ Piano Teacher - B.A.


Explanation:
https://www.facebook.com/erinlanganpianoteacher/

https://www.yell.com/biz/tim-hercock-ba-piano-teacher-bristo...

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maja Čaprić: nije B.A. jer je 'profesor'. ne misli se na sveučilišnog profesora, nego profesora u školi. radim kao profesorica, tako nas zovu učenici i to piše na diplomi. nastavnik je radno mjesto u srednjoj školi, a ne titula. u školstvu je sve zakomplicirano.
1 day 19 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Master of Education in Music (piano)


Explanation:
to bi bio prijedlog prema nazivu koji sam odlučila koristiti u potvrdama o ekvivalenciji akad. naziva "profesora" s raznih fakulteta. To je obično bio naziv koji se dodjeljivao za nastavnički smjer, za razliku od drugog znanstvenog, pri čemu bi taj drugi u ovom slučaju bio "akademski muzičar..."

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2017-01-24 11:17:46 GMT)
--------------------------------------------------

ili samo Master of Music (premda je za profu klavira vjerojatno primjeljivo baš Edu), ali vjerojatno može biti i 'graduate pianist' :)

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2017-01-24 11:20:16 GMT)
--------------------------------------------------

sad je ovo veliko rastezanje mogućnosti, ali eventualno 'graduate piano teacher'

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
1 day 22 hrs
  -> hvala, kolegice!

10 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Piano teacher


Explanation:
Pozdrav svima,

definitivno se slažem da je najbolji izraz ipak teacher. Kako mi imamo svoje razloge da vrijednujemo puno razliku između nastavnika, profeosra i magistra itd. kod njih ipak to nije tako. Postoje i kod njih te nivalacije, ali nisu toliko istaknute kroz titule kad je u pitanju muzički instrument. Piano teacher je osoba koja podučava nekog sviranju klavira bez obzira koji nivo edukacije posjeduje. To se kod njih izražava na drugi način i nećete nikog uvrijediti ako nazovete teacher za razliku od nas.

To je moje mišljenje bazirano na ličnom iskustvu i shvatanju. Link ispod može više objasniti.

Sretno :)


    https://en.wikipedia.org/wiki/Piano_pedagogy#Musicians_without_degrees_in_piano_pedagogy
Sanjin Mujkic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala. Laura

BA definitivno nije jer je prema potvrdi o izjednačavanju ona magistra...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search